Reklama
Dnes je pondělí 25.11.2024     svátek má Kateřina

Hejtman Vystrčil: Teď chceme důstojně

ukončit fungování současné koalice

vysr.jpg

21.10.2008 Rozhovory/Komentáře (54), autor:
admin

 Nadvláda ODS v krajích skončila. Také na Vysočině. Dosavadní hejtman Miloš Vystrčil v nejvyšším křesle kraje zůstane už jen pár týdnů.

 Očekával jste takový výsledek?

 Tak velký odstup od ČSSD, a tak vysoké jejich vítězství jsem neočekával. Pokud se ale podívám na výsledky v ostatních krajích, tak mě nepřekvapují, protože se skutečně ukazuje, že to nebyla až tak volba o krajské politice a její kvalitě, ale byla to volba občanů o tom, co si myslí o vládních reformách, o situaci na centrální úrovni a o tom, jakým způsobem funguje koaliční vláda.

 Takže jste nedokázali přesvědčit lidi, že to je o krajských volbách?

 Nedokázali jsme přesvědčit, že to je o krajských kompetencích, a ten důvod je velmi jednoduchý, neboť volební kampaň sociální demokracie - a tuto tezi převzala i naprostá většina médií - byla zaměřena na to, aby se říkalo, že krajské volby nejsou o kompetencích krajů, ale je to referendum o současné vládě, zdravotních poplatcích, penzích, zdražování atd. Nakonec i vy v debatě Jihlavských listů jste věnovali polovinu času věci, která není krajskou kompetencí - a logicky, protože to lidi zajímá.

 Jednalo se tedy o záměr ČSSD?

 Ano, a ten se jim povedl a my jsme prohráli. Neříkám, že nezaslouženě. Prostě jsme prohráli, protože ta kampaň se sociálním demokratům povedla. V podstatě jsem neměl možnost dostat se s lídrem sociálních demokratů do debaty o krajských tématech. To znamená o tom, která škola byla optimalizována nebo která silnice byla opravena, nebo o tom, jestli je dobře podporovat vzdělání na Vysočině...

 Takové otázky jsem nikdy nedostal a nikdy jsem tímto způsobem nebyl detailně konfrontován. V rámci naší kampaně jsme to možná nedostatečně zdůrazňovali. Měli jsme možná více jezdit od obce k obci, od města k městu a říkat to, ale takhle to dopadlo. Je to politika, někdy vyhrajete, někdy prohrajete.

Více v úterním vydání JL - 21.10.

Petr Klukan

Diskuze k článku

Nový komentář

A nepomohla Vám ani "vlastní" rubrika v Jihlavských listech,kde jste chválil skoro vše,co jste udělal.Osobně si myslím, že za lidi na těchto postech musí hovořit "výsledky a činy",které řadový člověk pocítí a ne inzerovaná samochvála.
Petr Nový | 2008-10-21 14:08:51 | Reagovat
re:
Kdybych ti mohl tak ti dám bod. vystihl jsi to přesně.
xmolly | 2008-10-21 14:35:05 | Reagovat
RE:
V tvých slovech je hodně pravdy....
satan | 2008-10-21 17:16:18 | Reagovat
To si děláte srandu, ne? Jste opravdu tak zaslepeni těmi socialistickými nesmysli? Chcete vidět konkrétní výsledky? Tak co třeba, že za vlády Miloše Vystčila se Vysočina stala nejdynamičtěji a nejrychleji se zorvíjejícím krajem v ČR? Co chcete víc? Já vím, 30,- za návštěvu u lékaře, ale pokud chce krajská vláda udržet tempo rozvoje, tak si rozhodování proti smyslu nařízení na celostátní úrovni prostě nemůže dovolit. Buď rozvoj, nebo "protipolitika". Do nynějška se Vysočina velmi dobře rozvýjela... Buďte alespoň trochu féroví... Miloš Vystrčil a rada kraje pro Vysočinu udělali opravdu hodně. O těch vašich nepřekousnutelných poplatcích se můžete vyjádřit v trošiču jiných volbách (v parlamentních), ale chápu, že to je prostě pro voliče ČSSD naprosto nepochopitelné. F.
František | 2008-10-22 06:22:41 | Reagovat
pardon, chtěl jsem napsat slovo "nesmysly" F.
František | 2008-10-22 06:29:28 | Reagovat
Volby
Domnívám se, že jste si volby prohráli sami. Jedná se sice o volby krajské ale lidé berou ODS jako celek. Myslím, že na kraji se ledacos povedlo. Ovšem někteří Vaši členové svým vystupováním a arogancí dost svých potencionálních voličů odradili. Mluvím alespoň za sebe. Např arogance p. Vovsíka při pohrdání svými voliči při slučování škol Jarní s Rošickou Vám dle mého názoru odebrala mnoho hlasů ač zrovna kraj za to nemohl. Ale jak jsem řekl lidé to takto nerozlišují a berou ODS jako celek.
Nadasdy | 2008-10-21 14:54:57 | Reagovat
Vážený pane, a jste si jist, že pan Vovsík o tom rozhodl? Já ne, on pouze obhajoval rozhodnutí kolektivní! Lze to snadno dohledat.
Jiří Simon | 2008-10-21 16:13:10 | Reagovat
Obhajoba???
Simone, mám ten pocit, že p. Vovsík je na rozdíl od tebe svéprávný a jistě vzdělaný člověk a umí se obhájit sám a přehodnotit činnost své strany i své osoby. A každý občan-volič má právo říci svůj názor. Bohudík i negativní.Tak tady ze sebe nedělej osla a nemel pořád o nějakém dohledání atd. Pan Vovsík udělal mnoho chyb a jeho občas až arogantní chování jeho straně taktéž nepomohlo. Snažil se zasahovat do všech oblastí, bohužel i do těch, kterým vůbec nerozumí a nikdy jsem nepochopil jeho tendence vyjadřovat se úplně ke všemu. Jako politik mne svým chováním donutil volit jak jsem volil a myslím si, že podobně jako já uvažovalo i spousta dalších voličů. A byť na krajské úrovni (kdyby mne náhodou chtěl pan Vovsík opravit) i zde se odrazila dost negativně i komunální politika ODS. A to co zde prezentuji je pouze můj subjektivní názor a nikomu ho nevnucuji. Děkuji
satan | 2008-10-21 17:11:44 | Reagovat
satan, smekám!! Tvůj příspěvek plně respektuji!!! Dovolím si, ovšem upozornit že o stávajícím výsledku krajských voleb bylo rozhodnuto dopředu, o to se postaral pan Paroubek. Doufám že mě rozumíš jak to myslím. V každém případě k tobě, v tomto případě RESPEKT!!
Jiří Simon | 2008-10-21 17:38:36 | Reagovat
Satane, ačkoliv jsem byl na kandidátce ODS na nevolitelném 20. místě (jako tzv. křoví), můj počet preferenčních hlasů (získaných zejména v Jihlavě)mne velmi potěšil (byl výrazně vyšší, než u ostatních kandidátů v této části kandidátní listiny. Navíc ODS na jihlavsku získala o 800 hlasů více, než před 4 lety. Jestli jsem tedy zrovna Vás odradil, mrzí mne to, ale rozhodně to nebude trend obecný... A škola Rošického? Dnešní hodnocení situace jak rodiči, tak žáky i kantory potvrdilo, že sloučení se školou Jarní bylo tím nejlepším řešením. Potvrzuje to i počet dětí, kteří se na školu hlásí - je jeden z nejvyšších v Jihlavě (což naprosto vyvrátilo pesimistické prognózy Vám podobných kritiků). Přesto, že se s Vámi neshoduji, i já Váš soukromý názor plně respektuji a přeji, aby ti, co jste volil Vás uspokojili více, než ODS.
Radek Vovsík | 2008-10-21 18:05:55 | Reagovat
preferenční hlasy
Vážený pane Vovsíku, já Vám preferenšní hlasy přeju ale zároveň Vás ujišťuju, že právě Vaše chování např. při slučování škol Rošického a Jarní stálo Vaší stranu mnoho hlasů. Jistě mnohem víc než jste dostal preferenčních. Myslím, že by jste si to měl alespoň připustit.
nadasdy | 2008-10-21 19:27:24 | Reagovat
A jak to můžete vědět Vázaný pane? Volby byli svobodné! Nebo jste snad stál u urny??
Jiří Simon | 2008-10-21 19:40:03 | Reagovat
RE:
Pane Vovsíku, bohužel tímto svým vyjádřením jen potvrzujete názor vašich oponentů (resp. můj, abych mluvil za sebe). Chválit se umíte hezky, ale trochu mi u vás chybí pokora a schopnost přiznat vedle " výčtu úspěchů" i chyby a přehmaty, kterých jste se dopustil bohužel dost a souhlasím i s názorem níže, že jste svou stranu spíše poškodil. Chtěl bych mít vaše sebevědomí.... Zkuste nad sebou více přemýšlet a to i nad tím co vás vzdálilo od nás obyčejných lidiček. Přeji hezký večer.
satan | 2008-10-21 20:58:37 | Reagovat
Již tím, že jste se označil sám za mého oponenta je zjevné, že se mnou nemůžete souhlasit - a priori. Ani o to neusiluji. Moje reakce pramení ze skutečnosti, že jako člověk veřejně činný se snažím reagovat na všechny podněty občanů, mně se týkající...
Radek Vovsík | 2008-10-21 21:15:33 | Reagovat
RE:
Víte pane Vovsíku, život mně naučil, že si člověk může vážit i nepřátel. A já i u oponentů umím ocenit jejich klady. Bohužel u vás je hlavní devizou arogance, sebestřednost, zviditelňování a svým příspěvkem jste opět potvrdil svoji bezchybnost a to jakej jste ješita. Nemám proč si vás vážit. Je mi vás spíš líto. A to s tou pokorou jsem myslel vážně, zkuste o tom popřemýšlet... hezký večer.
satan | 2008-10-21 21:31:44 | Reagovat
Satan, ty jsi opravdu ....
satan, v tom to případě respekt NE! Máš zde zastánce, kteří tě snad obdivují!! Ale, sám se nepředstavíš, a doporučuješ či snad poučuješ, nebo snad víš jak se má, veřejný představitel jeden z mnoha, k 50 000 obyvatelům v Jihlavě zachovat!! Jo,jo lehko se kritizuje, hůře se dokazuje? SATAN! Co ti brání abys dokázat lepší přístup, vstupem do veřejného života, tj. sloužit lidem, kteří ti budou permanentně nadávat!! Kdyby ses náhodou rozhodl, tak se nemusíš bát, když se budeš vyhýbat veřejnosti tak ti nic nehrozí.
Jiří Simon | 2008-10-21 21:41:51 | Reagovat
Jó, satane ty BARBARE!! Přidal si další čírku, k tomu aby pan Vovsík přestal komunikovat touto cestou s lidmi, kteří mají zájem se něco dozvědět, tou to cestou.
Jiří Simon | 2008-10-21 21:52:47 | Reagovat
Re
Myslím, že to tento web morálně povznese... hnedle se tady bude lépe dýchat, což.....
satan | 2008-10-21 21:58:19 | Reagovat
Že pliveš na mě?? To chápu!! Ale proč nevyzpovídáš poctivě pana Vovsíka!! To nechápu? Hlavně že se ti ulevilo, že?
Jiří Simon | 2008-10-21 22:04:36 | Reagovat
Re for Simon
Já na tebe Simon neplivu, je mi tě líto, že seš takovej negativista a pana Vovsíka nemusím zpovídat, znám ho od jeho 15-ti let a bejval to celkem dobrej kluk. A vidíš, dnes mu vykám a nehlásím se k němu. Dál nebudu na toto téma pokračovat,můj názor znáš a nehodlám se o tom bavit. Přeji ti brzké vystřízlivění a probuzení zpět do reality... A běž už spát nebo zejtra něco prošvihneš na cityparku, tak ať seš čerstvej.
satan | 2008-10-21 22:13:23 | Reagovat
Re
Víš Simon já jsem za prvý pro politiku moc obyčejnej, žoviální a prchlivej a za druhý nemám žaludek na to, abych lhal lidem a snažím se dělat jen to co umím, do jinejch vod nevplouvám. Politika v TOMTO státě totiž není pro slušný lidi!!! A já si prachy umím vydělávat poctivě. Tak zdar kámo při otevíračce CPJ. To bude prča což?? Doufám že už máš koupený girlandy a mávátka.....
satan | 2008-10-21 21:56:15 | Reagovat
Mám vážnou pochybnost. Kdo z nás dvou, je více nemocen?
Jiří Simon | 2008-10-21 22:18:24 | Reagovat
Re for Simon
Já jsem trochu chabrus na záda,a co máš ty Simon vyjma tý hlavy?
satan | 2008-10-21 22:55:17 | Reagovat
Zatím tvé problémy, ani jiné nepozoruji.
Jiří Simon | 2008-10-21 23:02:51 | Reagovat
Chtěl jsem reagovat
ale Satan to udělal za mně. Zamyslete se nad svými vystoupeními nad způsobem svého jednání. Nejsem Vaším oponentem jako osoby Vovsíka ale oponentem Vašeho jednání a toto jednání dle mého mínění poškozuje ODS. Vaše reakce svědčí o Vaší sebestřednosti a neschopnosti přemýšlet o tom zda druhý náhodou nemá pravdu. Je možná na místě použít slova klasika: PRAVDU MÁ NÁČELNÍK, když ne tak KDO ZPŮSOBIL ŽE SÁM NÁČELNÍK VYDÁVAL TAKOVÉ ROZKAZY.
Nadasdy | 2008-10-22 06:54:07 | Reagovat
Tak že pánové Nový, xmolly a mnoho dalších jednoduše uvažujících!!!!
Kdo tvrdí, že pan hejtman Miloš Vystrčil byl nevýznamný a snad i lenoch který pro náš kraj nic neudělal, je obyčejný LHÁŘ!! A v tomto případě nevědomost neomlouvá! Buďte tak laskaví a porovnejte náš kraj před jeho nástupem, s tím v jakém stavu ho předává dalšímu!! Je neuvěřitelné co si poctivý lidi, kteří se rozhodli sloužit veřejnosti, musí vyslechnout za pitomé urážky, namísto poděkování!!!!!!!! STYĎTESE! Pane Vystrčile já Vám za vaší práci pro náš kraj, moc, upřímně moc dekují, nenechte se odradit od závistivců!!!
Jiří Simon | 2008-10-21 14:57:53 | Reagovat
Simone běž už někam na vyšetření a nevopruzuj pořád tady!
člověk | 2008-10-21 15:01:51 | Reagovat
Když tady vidím, TROTLI tvého typu, tak s tím léčením ještě počkám.
Jiří Simon | 2008-10-21 15:05:32 | Reagovat
re:
pane Simone umění inteligentních lidí je umět vyslechnout druhého, naslouchat mu a ne si jen mlet svoji písničku. V jediném v čem se s Vámi mohu stotožnit je provedení CPJ. Jinak mi přijdete jako arogantní člověk, který nechce slyšet názor jiných!!!!! A s těma volbama to Satan vystihl přesně. Já teda nevím co panVystrčil udělal tak významného, abych na něj nedokázal zapomenout. Je fakt, že ani nic špatného. možná se mohl více angažovat v této těžké době a mluvit a více s lidmi. Možná by se dozvěděl co je trápí a mohl patřičně některé věci upravit. Bohužel byl všude tam kde už se jen hasil požár!
xmolly | 2008-10-21 18:31:33 | Reagovat
re:
xmolly, na tom CPJ se určitě schodem!! V politice, jsme každý někde jinde. Já již na bláboly dnes nedám!! Mě zajímají věcné ARGUMENTY, a ty jsem od útočníci strany neviděl. Vadí mě, když si dělá někdo z lidí srandu. Má arogance - možná, myslím si, že jí dnes již nemám za potřebí.
Jiří Simon | 2008-10-21 19:12:22 | Reagovat
Jó, ještě jednou si přečtěte, co jste napsal! „Já teda nevím co pan Vystrčil udělal tak významného, abych na něj nedokázal zapomenout“
Jiří Simon | 2008-10-21 19:28:37 | Reagovat
Pana Vystrčila je mi svým způsobem líto. Byl dobrý a je za ním kus práce. Když má ale nad sebou takovou partajní vrchnost tak dopadl tak jak dopadl.
ALES | 2008-10-21 16:35:58 | Reagovat
ALES, souhlasím!! Mám, ale dojem že Váženému panu Vystrčilovy, žádná vrchnost nic nenařizovala. Měli jsme svobodného HETMANA. Snad se nemýlím? Jsem taky jenom člověk.
Jiří Simon | 2008-10-21 16:51:26 | Reagovat
re:
takže mi chceš vlastně říci, že se nikomu nezodpovídal z vedení ODS? Tak tomu snad věříš jenom sám!!!!!!
Pavlík | 2008-10-21 18:32:45 | Reagovat
re:
A komu???? Získal důvěru, a obstál!!! Dnes předává kraj, dle mého názoru v dobrém stavu, a nemá se za co stydět!!!!!!!!!! Já mu jsem vděčný že nezneužil svého postavení, a ještě jednou mu děkuji.Vážím si lidí, jeho typu.
Jiří Simon | 2008-10-21 18:49:19 | Reagovat
Pan ex hejtman Miloš Vystrčil
Pan ex hejtman Miloš Vystrčil, je a byl, první Hetman na Vysočině, po roce 1989! Svěřený mandát, i důvěru nezklamal. I kdybych se mýlil, tak se zapsal do historie, a ta ukáže zdali byl darebák, lenoch či podvodník! Myslím že nasadil vysokou laťku? Snad jeho následovníci budou pokračovat v započatém tempu.
Jiří Simon | 2008-10-21 20:16:46 | Reagovat
Pane Simone, prvním hejtmanem byl pan Dohnal, Miloš Vystrčil byl druhým v pořadí... Ale myslím si, že oba pánové nastavili tu pomyslnou laťku opravdu hodně vysoko...
Radek Vovsík | 2008-10-21 21:06:59 | Reagovat
Děkuji za upozornění, zmýlil jsem se, ano byl druhý. Za mystifikaci se Všem OMLOUVÁM! Jiří Simon
Jiří Simon | 2008-10-21 22:26:35 | Reagovat
Myslím si, že je úplně jedno, jestli bude hejtmanem Petr nebo Pavel, politik z ODS, ČSSD nebo třeba komunista. Hlavní je, aby kraj vedl ten, kdo chce pro kraj dýchat, je schopný se při rozhodování povznést nad ideologické rozdíly v názorech a bude dělat vše proto, aby Vysočina vzkvétala. Kdo ví, jestli by nebylo lepší, aby se na komunální a krajské úrovni nehrálo na politické strany a šlo především o osobnosti.
Pepa | 2008-10-21 22:24:30 | Reagovat
Souhlas
Máš pravdu kámo, politika by neměla bejt jen o pseudopolitikaření, ale měla by se dělat pro lidi. A´vítězit by měla slušnost, což je ale tady v tomhle státě neznámej pojem. Kupříkladu u našich na vsi je starostou komunista a když se tam lidí zeptáš proč ho volili tak ti řeknou, že proto že je slušnej člověk a je jim jedno jestli je rudej nebo modrej nebo voranžovka a vo tom to je.....
satan | 2008-10-21 22:33:56 | Reagovat
Satane, ty jsi hrozný moralista!! Jakého slušného pána či paní jsi zakroužkoval ve volbách?
Jiří Simon | 2008-10-21 22:58:11 | Reagovat
re:
Simone jak to prosím jen slušně říct, abych tě neurazil. Jsi prostě vůl a to jsem ještě slušný. vždyť ty děláš Vovsíkovy hajzl papír s kterým si pak akorát utře víš co. Když ho tak miluješ vem si ho domu a koukejte spolu na CPJ. Fakt jsi tak nestranej, že to až bolí:o)))
xmolly | 2008-10-22 00:11:16 | Reagovat
xmolle, pro mne je pan Vovsík, jeden z nelepších stávajících politiků na radnici, za svůj názor se nestydím, nebojím se ho vyjádřit. Když něco tvrdím tak to ve většině mám podložený!! Až mě pan Vovsík prokazatelně zklame, tak si buďte jití že to dám najevo. Ta špína, a bezdůvodné osočovaní co zde slyším, je přinejmenším směšné.
Jiří Simon | 2008-10-22 08:32:28 | Reagovat
Jó xmolle Vás mám zatím, taky za zkušeného, světem protřelého a chytrého člověka, divím se proč v tomto případě nepoužíváte nezvratné argumenty, a podléháte pomluvám.
Jiří Simon | 2008-10-22 08:45:22 | Reagovat
re:
Nepodléhám pomluvám, žiji v tomto kraji a vím, že málokterý politik dostojí svým slibům před volbami!! Mě se nelíbí jak viditelně upřednostňujete jednu stranu (ODS) a na ostatní plivete špínu. Já se dívám na politiku jako nja jednu špínu a že některá media jsou nakloněná jisté straně je dosti viditelné, ale to musíte mít nadhled. Tj. jako kdyby Vám někdo začal pan Klaus tvrdit, že v noci svítí slunce, tak by jste tvrdil, že má pravdu. Doufám, že nejste tolik zaslepený v jednu stranu. nejideálnější je takový stav, kdy nemá nikdo nemá jasnou většinu a musí se hledat kompromisy v zájmu né politiků, ale lidí!!! A to se v našem státě bohužel neděje.Není zde žádná snaha o konzenzus!!! Proto volám o obněně celého politického sperktra. Jen mě také pane Simon zaráží, že vám nevadí výsledek Dělnické strany ( neonáckové) vždyť dostali skoro 1% což je podle mě dosti alarmující. Tato strana podle mě neměla být vůbec ve volbách!!!!
xmolly | 2008-10-22 11:40:17 | Reagovat
re:
Nebudu vám nic vyvracet, spíše je mě bližší modrá nežli oranžová, ale úplně jasno nemám. Dávám přednost osobnostem. V našem městě , když máte osobní problém a hledáte řešení, tak Pan Vovsík, Vás nikdy neodmítne, i když nepomůže, tak alespoň poradí, neznám ochotnějšího představitele. A věřte, i kdyby byl u jiné strany tak bych svůj názor nezměnil. Nakonec si to můžete vyzkoušet sám, a zjistíte že ostatní nemají zájem mluvit s občany. A ta „Dělnické strany ( neonáckové) vždyť dostali skoro 1%“ , to je opravdu nářez.
Jiří Simon | 2008-10-22 13:19:03 | Reagovat
Souhlasím s názorem, že Miloš Vystrčil byl velice dobrým hejtmanem a je mi velice líto. že se voliči nechali utáhnout na pár stokorun za poplatky ve zdravotnictví. Za pár let toho budou bohužel litovat.
JIrka | 2008-10-22 11:47:37 | Reagovat
zdaleko to není jenom o poplatcích
Pokud pan Vystrčil čekal jiný výsledek, tak byl podle mne moc naivní. Přímo bych řekl, že byl zaslepený tím, že je u koryta. Není to zdalek jenom o poplatcích ve zdravotnictví. Podle mne by mohly být klidně 2X i 3X větší. Je to o sociální nejistotě. Uvedu konkrétní případ, který musel být pro celý stát úžasnou předvolební kampaní. Krach skláren a porcelánek, který se musel určitě dostat do médií. Vážení ti lidé ze Světlé jsou bez práce a nedostávají výplatu. Ještě horší je, že nedostali výpověď a nedostávají tedy ani podporu. Jak by se asi tvářil pan Vystrčil, kdyby se ocitl v takové situaci? Na netu čtu prohlášení pana Kalouska "Jakákoli finanční intervence do skláren je nepřípustná" následně v tom samém článku "Posílíme zastoupení vojsk v Afghánistánu". Vypadá to, že si pánové ve vládě uvědomili komparativní výhodu našeho státu ve světě. Není to vývoz a prodej "strojně vyráběného skla", ale aktivace vojáků na zahraničních frontách. V Havlíčkově Brodě na Ostrově se v listopadu připravuje veletrh pracovních příležitostí a jak jsem na netu četl bude zde i ukázka práce činnosti armády "http://www.ucimse.cz/zpravicky/vetetrh-v-havlickove-brode-jiz-za-mesic.html". Skláři tedy budou mít určitě brzo možnost najít uplatnění v armádě. Při postupu se mohou dostat rychle do prvních řad v Afghánistánu. Proč si to tam nezkusí se svýma návrhame pan Kalousek? Určitě by mu to v té první vojenské linii slušelo. Za krach ve sklárnách především mohou čachry s poměrem koruny vůči dolaru. Naši přední ekonomové se opravdu dokázali realizovat. Poměr 15 korun za dolar to byl opravdu konec pro některé podniky vyvážející zboží do zahraničí. Naším předním ekonomům toto brzo došlo a nyní najednou se dostáváme na 21 korun za dolar. To vše zvládnou v tak rychlém časovém intervalu. Proč ne. Sklárny už krachly a můžeme se tedy rychle vrátit s kurzem zpět. Topolánek se na to jenom spokojeně usmívá. Pomalu bych řekl, že se chechtá až mu jsou vidět mandle.
Jirka | 2008-10-23 10:53:25 | Reagovat
volby
Když čtu některé komentáře,tak je mi líto všech obyvatel,kteří uvěřily takové blbosti-co slibují socialisti neplatit poplatky u lékařů.Nepochopili snížení daní,přidání důchodcům a limit poplatků do 5000,-kč.Viditelně Vám odpustí poplatky a zaplatíte to někde jinde.Za Hejtmanem bylo vidět mnoho vykonané práce-jen co se opravilo silnic,to snad nikdo nepamatuje.I ODS na radnici pracuje velmi dobře pro obyvatele Jihlavy.Teď dáme funkci primařům-myslíte si,že to bude lepší-myslím si,že by bylo lepší být dobrým ortopédem než Hejtmanem pod sociální demokracii.Říkáte někteří,že Topolánek je arogantní,ale stále a nikdy se nevyrovmá v tomto Paroubkovi-už si nepamatujete jak neunesl poslední volby?
Pavel Buršík | 2008-10-23 21:06:53 | Reagovat
re:
jak můžeš někoho kritizovat, když ještě nic nevytvořil. Neboj pokud bude ČSSD vládnout kraji špatně tak to za 4 roky zase vyhraje ODS. jinak k těm silnicím, myslíš si, že by to bylo jinak, kdyby byl u koryta někdo jiný, já si myslím, že ne. přeci jen většina peněz co jde do silnic jsou z evropských fondů.
xmolly | 2008-10-24 14:26:39 | Reagovat
A to si opravdu myslíš, že nám peníze z evropských fondů někdo posílá na Vysočinu jen tak sám od sebe?
mirka | 2008-10-24 17:09:46 | Reagovat
re.
No jasně posílá je Santa Klaus:o))
xmolly | 2008-10-25 21:24:26 | Reagovat
Chyba, v Evropě je to Ježíšek:-) Ale jinak je mi to teď už úplně jasný. Hlavně aby těm novejm naděloval víc, aby zbylo i na poplatky:-)))
mirka | 2008-10-26 21:33:05 | Reagovat
Pane hejtmane, mě by zajímalo, jak v kraji Vysočina, když unavená přijedu v sobotu ráno na jihlavské nádarží autobusové a páchne celá čekárna bezdomovoci a člověk si tam ani nemůže dát něco k snědku, co Vy jako hejtman Vysočiny na to říkáte, A na vlakovém naádraží to tolik nepáchne,ale k jídlu tam taky není nic. Tak mi odpovězte, co mají děltal lidé, keří nemají auto, jsou třeba vysokoškoláci, cestují za prací a mohou se na jihlavském autobusovovém nádraží v sobotu dopoledne pozvracet? Děkuji Jana Šulcová
ja.sul@tiscali.cz | 2008-11-08 17:09:05 | Reagovat
ReklamaReklama
Reklama
12.04.2010 RozhovoryUvědomme si, že žijeme ve šťastné době

Ekonomický růst byl po revoluci dobrým tažným koněm, dnes bychom měli hledat jiné priority, tvrdí ekonom Tomáš Sedláček, který besedoval v Jihlavě.   Ve svých přednáškách i v knize ...

Komentáře (17)
09.04.2010 RozhovoryStát pošle do regionu 290 milionů na silniční stavby

Náměstek ministra dopravy Tomáš Kaas zavítal v úterý na Vysočinu a pojmenoval letošní priority státu při podpoře silničních staveb.    Státní i krajské silnice zůstaly po letošní ...

Komentáře (3)
06.04.2010 RozhovoryVelkoberanovský starosta: Obchvat není na pořadu dne!

Ve funkci starosty Velkého Beranova je necelý půlrok.  Přesto Jaroslav Kokejl tvrdí, že po volbách už dál pokračovat nechce.  Měl jste tehdy ještě jako místostarosta vůbec nějakou představu, ...

Komentáře (1)
02.04.2010 RozhovoryZámek se zkusí zaměřit na děti

Také na Státním zámku v Telči začala včera nová sezona. Podle správce zámku Bohumila Norka objekt letošní dlouhou zimu přežil dobře.  Jaké škody konkrétně zima způsobila?   Jsou ...

Komentáře (0)
30.03.2010 RozhovoryKrize ovlivnila i projekty Rotary

  Nejvyšším představitelem Rotary klubů v Česku a na Slovensku bude od července Martin Timr z Českých Budějovic. O víkendu navštívil Jihlavu.   Každý rotariánský guvernér přichází ...

Komentáře (20)
26.03.2010 RozhovoryKubánská velvyslankyně: Nevzdáme to

  Socialismus jsme si vybrali svobodně a nenecháme si ho vzít, řekla mj. v Jihlavě kubánská velvyslankyně B. E. M. Álvarezová.  Do jihlavského sídla KSČM si velvyslankyni Kuby přišlo ve ...

Komentáře (4)
23.03.2010 RozhovoryStarosta Nechvátal: Méně peněz dostali všichni!

Třešťská radnice odmítá financovat seniorský fotbal, podpory mládeže se nezříká.  Obce na Vysočině musí kvůli přetrvávající krizi v ekonomice šetřit. Při sestavování svých rozpočtů ...

Komentáře (0)
19.03.2010 RozhovoryZima divokou zvěř letos vysílila

Letošní průběh zimy dává  zabrat i divoce žijící zvěři. Myslivci se jí proto snaží  život usnadnit  přikrmováním.  Podle slov MVDr. Karla Křena,  člena okresní myslivecké rady ...

Komentáře (0)
16.03.2010 RozhovoryKrátký: Obec se kvůli čistírně zadluží na desítky let

Do roku 2015 by každá obec v ČR měla mít dokončenou čistírnu odpadních vod.   Hodně skepticky přijal rozhodnutí státu realizovat do roku 2015 čistírny odpadních vod (ČOV) i v malých ...

Komentáře (2)
12.03.2010 RozhovoryCukrovka je hlavní příčinou selhání funkce ledvin

Desetina obyvatel v Česku má nějaký typ chronického onemocnění ledvin.   Prevencí a hlavně včasnou diagnostikou mohou lidé podle primáře interního oddělení jihlavské nemocnice MUDr. ...

Komentáře (0)
09.03.2010 RozhovoryChudíková pověsí lyže na hřebík

Vítězkou ankety Sportovec Jihlavska 2009 se stala orientační běžkyně na lyžích Barbora Chudíková.   Na pódiu jste ohlásila ukončení lyžařské kariéry. Neodvoláte ho? Neodvolám. ...

Komentáře (0)
08.03.2010 RozhovoryDražby: Chceme, aby na ně lidé chodili

Reportáž z dražby na jihlavském soudu vzbudila otázky řady čtenářů JL. Přinášíme nyní odpovědi.  Jak se lze o dražbách z exekucí dozvědět, jaká jsou při nich pravidla a řadu dalších ...

Komentáře (7)

Reklama
© 2007 Parola s.r.o. - užití obsahu včetně převzetí článku bez písemného souhlasu Paroly spol s r. o. je zakázáno. Výroba www stránek a eshopů
S-Rank (www.seznam.cz) www.i-asap.net