Regionální přehlídka studentského divadla JID 20-16 probíhá od čtvrtka do soboty v divadle DIOD. Soubory mladých divadelníků usilují o postupy na národní přehlídky. Ve čtvrtek odpoledne nadchlo jihlavské publiklum Divadlo Jesličky Josefa Tejkla z Hradce Králové svou inscenací absurdní hry Václava Havla Zahradní slavnost. Mužské postavy v ní hrají ženy a naopak. Vedle osobitého režijního pojetí Josefa Jana Kopeckého se blýskla hereckým výkonem na profesionální úrovni ve velice náročném textu představitelka hlavní role Huga (viz videoukázka). Havla zpracoval také spolek Šubrd ZUŠ Jihlava, který svoji inscenaci Štempl zahraje v sobotu od 10 hodin. Po představeních následují rozbory s porotou.
ve světě uznávaný dramatik i státník, se musí dívat z nebíčka na tu morální spoušť, kterou nám jeho následovníci Klaus a Zeman zanechali (teď praskla cévka někomu z těch vymaštěných bejků, na něž jméno VH působí jako červený hadr).
Psát o prasklé cévce je stejné klišé, jako výraz být mimo mísu.
Na to už se zmohou jen ti nejubožejší pražští kavárníci a mentální invalidé.. A jestli se ještě velikášsky nazývají "patriot", pak jsou tím směšnější. Ono jim totiž stačí i ta nejhorší herecká šmíra, aby otěhotněli obdivem, jen když je to od alkoholika - špatného prezidenta, špatného dramatika a špatného člověka, který nás dostal do toho nejhoršího morálního i ekonomického marastu a dokonce to lživě svádějí na jiné. A výraz "vymaštění bejci" je ukázkou jejich úrovně. Ale co chceme od Vencových modloslužebníků.
Splaš divokého tygra v poušti hyrkánské,
chtěj vyrvat kořist hladovému lvu -
Míň riskuješ, než roznítíš-li žár,
divého fanatismu.
Málem bych si nevšiml, že dědoušek zase zakvičel.
Dědo, není vám ani trochu stydno, srovnávat Prezidenta Osvoboditele TGM s takovou špínou, jakou byl Venca Lahev? Jen stáří vás omlouvá. Tak se uklidněte, váš milovaný Bělobrádek vám dá v prosinci šest stovek, to se budete mít. Tak ať vám slouží !
čtenář | 2015-06-10 17:15:47 | Reagovat
Kupodivu "sešívaní" přišli na hřiště bez tibetské vlajky. Ale jde mi o něco jiného. Rád bych ubezpečil pana údajně "patriota", že někoho může iritovat kulisák ne kvůli jménu, ale kvůli katastrofální úrovni jeho paskvilů, u nichž je důležité, že jim propůjčil své jméno, při čemž by je mohl stvořit absolvent pomocné školy.
Vodomílci plavali v Brně a v Kutné Hoře,aktuální článek v JL.
Plavu s nimi a tak jsem si je pouze dovolil pozdravit
a podepsat se pouze křestním jménem.
Včera plavali na dráze 1, 2, 3, já na 6.
Zmiňovat se o faráři Toufarovi v souvislosti s článkem o Vodomílcích to chce žaludek.
Je pravda, že jsem architekt, spoluautor pomníku faráře Toufara v Číhošti a autor nedávných článků o pomnících, včetně zničeného sv. Jána.
To co zde napsal anonym chorobně nenávidící Václava Havla a církev, je kompilát lží, kdy z vlastního komentáře, ve kterém mne oslovil:
„Málem bych si nevšiml, že dědoušek zase zakvičel.“
Zcela překrucuje obsah.
Nechci dál koukat na špinění vody v basénu Rošického. Ihned na tuto nechutnost otevřu nový aktuální blog, s názvem:
. . . „Jímá mne hrůza, aby těch svých 40 Kč neventiloval dokonce u článku o knize o páteru Toufarovi“…
kde se může ano-nym, anonymně projevit a nelepit na tělesně postižené děti z jihlavského klubu Vodomílek.
Doufám, že zde Toufar končí. Blog hned zakládám, „čtenář“ nic zakládat nemůže musel by se podepsat. Umí pouze sprostě štěkat jako podvraťák, jak zde vidno.
Zdeněk Gryc
PS lepit se jako hovno na košili zcela bez souvislosti pod pod článkem o úspěších postižených plavců je fatální dememence nenávisti k Václavu Havlovi a faráři Toufarovi
Zdeněk Gryc
Myslíte, že podle té vaší výzvy v nadpisu poznají děti, že je vyzýváte vy?
A k čemu je to vlastně vyzýváte? Ono v těch vašich hatlaninách aby se Havel vyznal ! Měl byste na toto téma zakládat další blogy. Náš soused, ten zase zakládal kompost.
"NAZDAR KAMARÁDI"
Měl bych na vás malou prosbu. Mohli byste ve středu udělat takovou menší charitativní akci -
sbírku na podporu soudruha architekta?
On si, chudák, stěžuje u všech možných článků bez jakýchkoliv souvislostí, že místo slibovaných šesti stovek dostal přidáno k důchodu pouhých 40 Kč. Prosím vás, pomozte mu, on to dokonce píše i u článku o tibetské vlajce a ani trochu se nestydí psát o tom dokonce u článku i tisících zavražděných zrůdným nacistickým režimem. Jímá mne hrůza, aby těch svých 40 Kč neventiloval dokonce u článku o knize o páteru Toufarovi. Takže díky předem !
čtenář | 2016-03-10 11:21:07 | Reagovat
píše a píše. Zákonem bylo vyhlášeno, že Václav Havel se zasloužil o svobodu a demokracii. Byl tak právem postaven na roveň prezidenta Osvoboditele. TGM a VH náš věčný vděk a sláva!
Odvolávám, co jsem odvolal a slibuji, co jsem slíbil.
Úplně jako kulisák, chráněnec říšského protektora - guru zdejšího inteligenta takzvaného "patriota", který se kasá, že končí s veškerou komunikací. Jeho guru kulisák také tvrdil, že skončí v politice, jakmile mu vyprší mandát, pak se tak třásl o prezidentské korýtko, že musel nechat zavřít Sládka, aby ho zase zvolili, také slintal, že po rozpuštění Varšavského paktu už nikdy nevstoupíme do žádného vojenského seskupení, že nemáme věřit těm, kteří tvrdí, že u nás bude nezaměstnanost a dušoval se svou věrností socialismu. Ovšem jak jinak u duševního mrzáčka, který lidem, kteří si dovolují mít jiný názor než on nadávají "vymaštěných bejků" či "slimáků" těm, kteří nejsou muslimy (tomu chudáčkovi je to ale jedno), či používají tisíckrát omletá klišé, jako "prasklá cévka, mimo mísu" atd. A zákon? Pche, takových už bylo. Ale jeden, za který si považuji prezidenta TGM snad nejvíce, je ten který stále platí, je onen zákon č. 61/1918Sb., podle kterého si žádný houžvička nemůže přisvojovat titul knížátka, či hrabátka.Ale abych si Havlova pohrobka truchu naklonil a trochu uklidnil, zasílám mu jednu básničku, která se mu ideově bude určitě líbit.
Pro koho Havel žil, všem lidem pro štěstí,
po něm se jmenují, letiště, náměstí.
Až přijdu do Prahy, průvody dohoním,
také se Havlovi hluboce pokloním.
Pro koho Havel žil, všem lidem pro štěstí,
po něm se jmenují, letiště, náměstí.
Až přijdu do Prahy, průvody dohoním,
také se Havlovi hluboce pokloním.
autor: "čtenář"
----------------------------------------------
Tak vida konečně uznání "čtenáře" nemine, ale až na Trebia 2017.
Letos už to nestihne. . .
Trebbia 2016
13. 3. 2016, 21:45 - ČT art
Zábava, 95 min, Premiéra, Skryté titulky
Režie: S. Vaněk
15. ročník dnešního předávání Evropských cen Trebbia za podporu kultury a tvůrčí činnost, krásnou poklonu životnímu dílu architektu Šípkovi, příteli Václava Havla za pozvednutí Hradu z šedi totality.
problém je, jak pozvat SKROMNÉHO ANONYMA NA PÓDIUM
Zdeněk Gryc
podání na Magistrát Jihlava:
Vážený pane primátore
a zastupitelstvo města Jihlavy,
Věc: Požadavek na pojmenování veřejného prostranství,
jménem umučeného kněze Josefa Toufara. Jihlava 11. 3. 2016.
Význam a historický odkaz faráře Josefa Toufara je uveden v knize:
„Krok do tmavé noci“, která je aktuálně zmíněna v Jihlavských listech v článku:
Představí novou knihu o Toufarovi
Krok do tmavé noci. Tak se jmenuje nová kniha o P. Josefu Toufarovi, kterou v sobotu 12. března v Arnolci na Polensku představí její autor Miloš Doležal, a to od 14 hodin v tamním kulturním domě. Ukázky z knihy přečte podle starosty Ladislava Fialy Jana Franková.
Publikace obsahuje celkem 14 příběhů, reportáží a studií o arnoleckém rodákovi, vysočinském knězi, jeho vrazích a číhošťském zázraku, které doplňují zprávy archeologa, antropologů a soudního lékaře o exhumaci a identifikaci těla Josefa Toufara. V kulturním domě se bude sloužit také mše svatá, kterou bude celebrovat generální vikář brněnského biskupství Jiří Mikulášek.
V minulosti jsem navrhoval v dopisu zastupitelstvu a panu primátorovi,
aby jihlavské nábřeží, na které se podařilo umístit památník „Klíče“ bylo pojmenováno:
„Nábřeží Václava Havla“.
Nyní, v souvislosti s vernisáží knihy: „Krok do tmavé noci“
Navrhuji obdobně, aby v Jihlavě, výhledově, některý prostor, nebo ulice nesl jméno faráře Josefa Toufara a byl tam umístěn jednoduchý nápis, jméno a datum umučení.
Okolnosti a naléhavost nezapomenout je také obsahem aktuálního blogu:
Toufar, ne Gottwald…Michal Stehlík | Neděle, 28. 2. 2016 v 18:54
Za pochopení děkuje: Ing. arch. Zdeněk Gryc,
spoluautor, jeho skulptury od Akad. soch. Romana Podrázského v Číhošti.
On ten Havel (co jste ho vy sám na jiné diskuzi nazval "Smradlavou ponožkou" spíše vrávoral, než vravel.
A jak to od něj věděl Husák? Že by si dávali taky francouzáky pod stolem jako s jistým Sášenkou? To Husák se neschovával nalitý mezi trnožemi, ten si dával mlaskáče s Brežněvem úplně veřejně. A že Venca je "Smradlavá ponožka", jak jste uvedl, byla zřejmě jeho skautská přezdívka, kterou znala celá česká veřejnost, jak jste výše uvedl.
Někteří diskutující skutečně nejsou rovnocennými partnery pro diskuzi.
Někteří diskutující to vyjádřili pregnantněji. Co si také pomyslet o duševním zdraví člověka, který podle vlastního vyjádření leží u nějaké dráhy č. 2 s lahví - zřejmě na počest kulisáka Vency alkoholika. Bohužel tomu vyjádření o změklém mozku lze jen přitakat.
Ale bylo by to hezké, kdyby se setkali dva důchodci: Kam letíš s tou taškou? - Na Toufarák, mají tam o korunu levnější mlíko. Je sice prošlé, ale když si jich vezmeš 20, dostaneš na ně slevu. Tak to já na ten Toufarák běžím s tebou.
Proč ne? V Praze se "Chrchlák" taky ujal.
Na Toufarák, mají tam o korunu levnější mlíko. Je sice prošlé, ale když si jich vezmeš 20, dostaneš na ně slevu. Tak to já na ten Toufarák běžím s tebou.
Proč ne? V Praze se "Chrchlák" taky ujal.
čtenář | 2016-03-12 08:43:15 | Reagovat
-------------------------------------------------
ANO, chodili jsme plavat do basénu na Staliňák…
Toufarák. . .
ty smrade, co jsi to za anonyma, který se posmívá takto nechutně faráři Josefu Toufarovi, jeho martýriu a smrti mučetníka?
Ing. arch. Zdeněk Gryc
Když může být Staliňák a Chrchlák, proč by nemohl existovat Toufarák? Třeba by tam někde mohlo být mléko o korunu levnější. To by byla reklama na Toufarák mezi důchodci !
To víte, koruna slevy se mezi důchodci dnes cení více, než nějaké tahání za provázek před x lety, ať už za něj tahal kdokoliv, nepochybně nějaký estébák. Doufám, že si nemyslíte, že za něj tahal Duch svatý nebo dokonce Putin !
a nějaký soudruh spoluautor funerálních plastik mne neobviňoval. Já proti Toufaráku vůbec nic nemám (dokonce mi to připomíná Neffovy Sňatky z rozumu ("nechoď na ten Žižkaperk!"), ale považuji to za zbytečné náklady. Brzy by se to zase přejmenovávalo na Mohameďák a už vidím "snaživce", (hezký výraz vymyšlený soudruhem spoluautorem) "Patriota" ochránce slimáků, jak tam ten nápis přitlouká.
TOUFARÁK ? = náměstí faráře Josefa Toufara?
Na Toufarák, mají tam o korunu levnější mlíko. Je sice prošlé, ale když si jich vezmeš 20, dostaneš na ně slevu. Tak to já na ten Toufarák běžím s tebou.
Proč ne? V Praze se "Chrchlák" taky ujal.
čtenář | 2016-03-12 08:43:15 | Reagovat
-------------------------------------------------
ANO, chodili jsme plavat do basénu na Staliňák…
Toufarák. . .
ty smrade, co jsi to za anonyma, který se posmívá takto nechutně faráři Josefu Toufarovi, jeho martýriu a smrti mučetníka?
Ing. arch. Zdeněk Gryc
Kdo chce vědět, jaké jsou skutečné názory na Vencu Kulisáka (ne názory dvou duševních mrzáčků "Patriota" a "spoluautora náhrobků") doporučuji komentáře na Novinkách,cz k článku "Polovina dětí je v ústavu proto, že rodiče nemají na bydlení".
Málem bych si nevšiml, že dědoušek
- znalec světové dramaturgie - zase zakvičel.
Dědo, není vám ani trochu stydno pomlouvat dramatika světového jména ... Jen stáří vás omlouvá.
Volně vloženo do původního komentáře, od autora-anonyma čtenář | 2015-06-10 17:15:47 | Reagovat
TĚŽKÝ ŽIVOT DRAMATIKA má "čtenář", na rozdíl od dramatika Václava Havla.
TĚŽKÝ ŽIVOT DRAMATIKA má "čtenář", na rozdíl od dramatika Václava Havla.
V rámci 7 statečných pomlouvá,
NEJLÉPE KDE-KOLI-JAK-KOLI,
statečně, ale pouze ANONYMNĚ.
PRIMÁŘ-AKTIVISTA, má jako ANONYM v Jihlavských listech 3 možnosti:
1 - PŘITAKAT. . . Přesně tak, pane Vladimíre. čtenář | 2016-03-14 16:48:08 |
--------------------------------------------------------------
2 - NAVÁZAT DIALOG SÁM SE SEBOU POD DVĚMA ANO-NYM:
Přesně tak, pane Vladimíre. čtenář | 2016-03-14 16:48:08 |
Strejček Nimra | 2016-03-14 17:12:18 | Reagovat
Ani se moc u počítače nenudí, než sesmolí jako čtenář
| 2016-03-14 16:48:08 |
za 20 minut pokračování, ale již jako jeho alter-ego Strejček Nimra
| 2016-03-14 17:12:18 | Reagovat
----------------------------
3 - PŘILEPIT. . . k článku redaktora Šťastného: Vodomílci plavali v Brně a v Kutné Hoře.
"NAZDAR KAMARÁDI"
Měl bych na vás malou prosbu. Mohli byste ve středu udělat takovou menší charitativní akci - sbírku na podporu soudruha architekta? On si, chudák, stěžuje u všech možných článků bez jakýchkoliv souvislostí, že místo slibovaných šesti stovek dostal přidáno k důchodu pouhých 40 Kč. Prosím vás, pomozte mu, on to dokonce píše i u článku o tibetské vlajce a ani trochu se nestydí psát o tom dokonce u článku i tisících zavražděných zrůdným nacistickým režimem. Jímá mne hrůza, aby těch svých 40 Kč neventiloval dokonce u článku o knize o páteru Toufarovi. Takže díky předem !
čtenář | 2016-03-10 11:21:07 | Reagovat
------------------------------------------------------
Zdeněk Gryc
PS. dost by se to zjednodušilo, kdyby 2 hlavé .... se začalo jako Indo-Evropan podepisovat.
Jestli jste se už zmátořil z toho ležení na pešunku s lahví na počest alkoholika Vency Kulisáka, měl byste na toto téma založit nový blog. Náš soused už taky založil nový kompost.
Nevážená, na ruby svlečená, smradlavá po-nožko, demo-kracie, Václava Havla.
Za několik dní vzpomene nemocnice Kyjov 70 let svého trvání a autora,
architekta Profesora Bedřicha Rozehnala.
Pokusím se do blogu vložit článek jejího lékaře
MuDr. Jiřího Dunděry,
o jeho podílu na zdravotnictví regionu.
Pokusíš se ho svým obvyklým stylem za-prdět,
nebo si ho laskavě nevšímneš?
Ing. arch. Zdeněk Gryc
Sousedí s kompostem i "Strýček Nimra"?
doufám bráchové, že ho nemáte moc blízko u plotu a zahradní lavičky VÁCLAVA HAVLA.
Kdyby jste se podepsal-li, přišel by si rád "zdrbnout"
Zdeněk Gryc,
osobní setkání by bylo skvělé, že...?
Jak často končil svá povídání VH.
Pane Z.G., už jsem Vám sděloval, ať si můj nick neberete do svých úst, jste silně pomýlený, jak jsem napsal. Řekl bych to hůře, vzhledem k Vašemu slovníku výše. Plně souhlasím se čtenářem co týče Havla. Byla to kontravezní postava našich novodobých dějin, kterou oslavuje především západ a jeho "klika" u nás. Zatáhl nás do obdobného spolku, ve kterém jsme před tím byli. To už u nás ví každý trochu myslící občan. Nejhorší je, že skoro nic už není v našich rukách, vše je cizáků a on to vše odstartoval.
Doufám, že se v Jihlavě nenajdou takoví análníci, kteří by navrhli nějaké nábřeží, sochu, lavičku a podobné nesmysly po Havlovi.S Jihlavou neměl nic společného.
Co se týče těch jeho her. Kdyby to byly takové "pecky", tak se hrají v jeho Praze jako třeba "Sluha dvou pánů" s Donutilem a je na ně dopředu vyprodáno a pořád se hrají. Akorát něco odehráli jeho soukmenovci, aby se neřeklo, tím to skončilo, protože na to nikdo nechodil. Jsou to propadáky. Jenže na plná ústa to kritici neřeknou, ale myslí si to. Akorát se z toho možná dá udělat podobná parodie.
komentáře "čtenář" - "Strýček Nimra" píšou dva lidé, stačí ANO - NE
OK strejdo,
na "čestné slovo"
ANO - NE
Zdeněk Gryc
--------------------------------------------------------------
STÁLE NIC, ASI TĚŽKO USNU, je
"čtenář" - "Strýček Nimra"
a/ Siamské dvojče s dvěma hlavami a jednou prdelí?
b/ Nebo jde o dvě prdele s jednou angažovanou hlavou?
Zdeněk Gryc
PS.texty které produkují, obsahem i slovy vypadají na "áčko"
Siamská dvojčata jsou dvojčata téhož pohlaví, která jsou srostlá ve stejných partiích těla. Ačkoliv se taková dvojčata vyskytla již dříve, název je odvozen od „siamských bratrů“ Enga a Čanga Bunkerových původem ze Siamu (dnešní Thajsko), kteří přicestovali roku 1829 do Evropy, aby mohli být operováni ve Francii; operace se však neuskutečnila, neboť byla považována za příliš riskantní.
------------------------
JIHLAVSKÁ DVOVOJČATA JSOU NÓOOOBL, DOKONCE SI VY-KAJÍ
Byl jsem u Zahr. slavnosti na Provázku v r. 1990 mnohokrát, tehdy měla ta hra smysl, dnes je to jen ubohá parodie na autora, jež se dokázal sám zparodovat.
Den svatého Patrika
se slaví každoročně 17. března na počest svatého Patrika, patrona Irska.
Je to státní svátek v Irské republice, Severním Irsku, na ostrově Montserrat a v kanadské provincii Newfoundland a Labrador. V mnoha zemích po celém světě jsou jeho oslavy také oblíbené, ačkoli v nich nemá status oficiálního svátku. Největší oblibu má v USA, Kanadě a Austrálii, kde žije mnoho lidí irského původu, ale obzvlášť v posledních letech si získává oblibu i v Evropě. Ačkoli misionář Patrik působil v Irsku před více než patnácti sty lety, oslavy na jeho počest se konají dodnes. Den Patrikova úmrtí je datován na 17. 3. a proto je v Irsku, Severním Irsku a v částech dalších zemí, kde žijí Irové, tento den státní svátek. Sice ve většině zemí tento den státní svátek není, ale přesto se Den svatého Patrika slaví skoro po celém světě.
. . . To ale není pravda. Patrik se slaví v té části civilizace, kde mají Havlovu bustu a umí ocenit jeho dílo, nejen jako dramatika. Obdobně, uměli v Liverpoolu ocenit Rozehnalovu architekturu.
Zdeněk Gryc
Ty komentáře, ale opravdu, fakt píší dva lidé. Čestné slovo pro Z.G. A jsem rád, že se shodujeme se čtenářem. A už dejte pokoj a pište normálně, ať nejste stále tak pomýlený, když už jste jím byl i dříve. Stačí jak jste "chycený" Havlem.
On tomu ale stejně věřit nebude. Komu není rady, tomu není pomoci. A to přesto, že by pro takového Havlova fanatika už by to mělo jednou provždy stačit a mohl by se zdržet výrazů typických pro společenskou spodinu. Může být rád, že si jeho sprostot admin zatím nevšiml, protože by musel mazat vše, co se onen člověk, pokládající se za inteligenta napíše.
Pro něj neplatí Chytrému napověz, hloupému dolož. Pro něj platí: hloupého přímo kopni. (A ani to mu stačit nebude).
Přeji hezký večer.
Velmi týmovou náladu a atmosféru vytvořilo Horácké divadlo okolo doku-inscenace Dukla. Lidé z provozního i tvůrčího týmu, doslova od šatnářek po dramaturgyni, dorazili na premiéru s klubovými ...
Trojice vystupujících se představí 6. listopadu od 19.30 hodin v rámci stand-up večera v suterénním divadelním klubu Horáckého divadla. Jedním z nich bude také umělecký šéf a režisér ...
V pořadí 4. ročník festivalu Varhanní Vysočina vyvrcholí koncertem ze skladeb českých skladatelů v kostele sv. Jakuba v Jihlavě
Festival od začátku září představil na osmi místech zajímavé ...
MFDF uvedl minulý pátek ve světové premiéře dokument Prezidentka. Ten vzápětí po uvedení na festivalu vstupuje do distribuce na Slovensku a v Česku (Aerofilms).
Podle ředitele jihlavského ...
Polenský Hudební podzim vstoupil počátkem 12. října do svého 21. ročníku. Jeho součástí je vždy páteční komponovaný pořad To všechno vodnes čas, který je o dva roky mladší. Za ta ...
Dva výrazné momenty se v posledních měsících pojí se jménem jihlavské památkářky Dany Závodské. V listopadu 2023 byla nečekaně odvolána z pozice vedoucí oddělení památkové péče ...
Probouráním náspu v prostoru stavidla byl koncem minulého týdne vypuštěn Zámecký rybník v Brtnici. Podle názoru památkářky Dany Závodské jde o poškození památky technického charakteru. ...
Na scéně Divadla Na Kopečku v areálu Psychiatrické nemocnice Jihlava vstupuje soubor NaKop Tyjátr do finále s přípravami autorské inscenace scenáristy a režiséra Petra Kopla Skandál v Čechách.
Podle ...
Zvláštní cenu Choralia 2024 za přesvědčivou interpretaci přehlídkového repertoáru přivezlo v říjnu Pěvecké sdružení Campanula Jihlava ze 65. celostátní přehlídky sborového zpěvu ...
V pořadí 28. dokumentární Ji.hlava nabídne od 25. října během deseti dnů mimo jiné i několik dokumentů od slovenských tvůrců.
Časosběrný dokument Prezidentka, který bude v rámci ...
Specifikem letošního 28. ročníku Mezinárodního festivalu dokumentárních filmů Ji.hlava (MFDF), který se bude konat od 25. října do 3. listopadu, bude zejména prodloužení akce ze šesti ...
Ochotnický soubor z Luk nad Jihlavou uvede 20. října od 17 hodin v Orlovně v Kamenici u Jihlavy svoji divadelní adaptaci Krkonošské pohádky Jak si Krakonoš s Trautenberkem vyměnili hospodářství.
Příběh ...