Reklama
Dnes je pátek 22.11.2024     svátek má Cecílie

Propuštěný hasič tvrdí: Riziko požáru v Kronospanu vzrostlo


 

 Podnikoví hasiči v Kronospanu jsou méně akceschopní, tvrdí muž, který byl odtud propuštěn. Podnik se brání: hasiči vždy měli i jiné úkoly, změnila se jen jejich náplň.

 

 „Dřív bylo na směně pět hasičů, pojišťovna nařídila šest, ale nedávno podnik snížil počet na čtyři. Chlapi jsou nasazeni ve výrobě, kde nemusí slyšet mobil, který je volá k požáru. A přitom pokud nevyjedou do dvou minut k požáru, může se odpovědnost svalit na ně,“ tvrdí muž, který byl z jednotky propuštěn a nechce být jmenován.

 

 Zástupce Kronospanu Michal Diviš oponuje: „Přesunuli jsme hasiče na důležitější práce blíže k výrobě. Přinejmenším to zvýší jejich akceschopnost v úsecích, které mohou důvěrně poznat. Na bojeschopnosti jednotky to nic nemění.“

 

 Firma je podle Diviše vybavena nejmodernější hasičskou automatikou, která je kontrolována a prověřována. „Naší povinností kontrolovanou pojišťovnami je každoročně snižovat riziko vzniku požáru ve výrobě,“ doplnil Diviš.

 

 Podle hasiče se ale podvádí pojišťovna i krajští hasiči, kteří s těmi kronospanovskými počítají při výjezdech. „Když pak hoří třeba skládka v Henčově, tak se řekne, že naši kvůli nějakému důvodu vyjet nemohou. Ale kraj netuší ten důvod: že je nás teď méně,“ dodává.

 

 Na to reaguje Michal Diviš: „Spolupráce mezi hasičskými sbory je automatickou podmínkou. S krajskými hasiči každoročně ti z Kronospanu nacvičují koordinaci jednotek při zásahu.“

 

 Propuštěný hasič tvrdí, že by efektivní změny chápal, ale měly se sdělit pojišťovnám a kraji. „Pojišťovny do podniku posílají audit, za který platíme nemalé částky. Při auditech získáváme nejvyšší hodnocení. Ochrana majetku je náš zájem, nemůžeme si dovolit nechránit majetek, který nás živí,“ namítá Diviš s tím, že pokud někdo zvenčí hasiče žádá o výjezd, a mohou vyjet, tak vyjedou.

 

 Zmíněný hasič dodává, že pro podnik je teď levnější zřídit dobrovolné hasiče, evidované např. pod Bedřichovem. Jenže ti prý nemají potřebné znalosti např. o vysoce hořlavých látkách v provozu.

 

 Michal Diviš ale upozorňuje, že počet evidovaných požárů ve firmě několik let klesá a doplňuje, že počet zásahů v roce je v řádu jednotek. „Také technologie filtru na sušárně třísek velice pomohla snížit riziko požárů, které bylo dříve podstatně vyšší,“ dodává.

 

 Jak se k věci staví krajští hasiči? „Jednotka HZS podniku Kronospan je prioritně zřízena pro potřeby podniku, společnost ale souhlasí s jejím případným využitím i mimo – to je ale vždy podmíněno pokrytím potřeb v rámci společnosti,“ uvedla mluvčí vysočinských hasičů Petra Musilová.

 

 Vysvětluje, že jednotka je proto zařazena do 2. stupně požárního poplachu. „O schopnosti výjezdu jednotky mimo areál Kronospanu je každodenně informováno naše operační a informační středisko. Nemáme žádnou informaci o tom, že by jednotka vyjíždět neměla,“ dodává.

Diskuze k článku

Nový komentář

A to ještě ředitel zakázal přijímat nové zaměstnance starší 50-ti let
pavel | 2011-06-01 11:46:11 | Reagovat
No, to jsem zvědav,
jak to pan ředitel vysvětlí panu Drábkovi, který tvrdí, že budou muset dělat sedmdesátiletí.
asdf | 2011-06-01 12:57:55 | Reagovat
chtěl bych vidět pana Diviše,jak by byl čerstvej,běžet někde v noci z výroby hasit hasičárnu ....
anonim | 2011-06-01 12:22:21 | Reagovat
evidované požáry jistě klesají,jelikož se musí z nařízení hlásit jako technologická pomoc
Péťa | 2011-06-01 12:27:25 | Reagovat
Souhlasím,požáry klesají,když se na operační středisko kraje nesmějí hlásit,a tisková mluvčí krajep.Musilová a její kolegové zřejmě ještě nepostřehla,že jednotka HZSP Kronospan už dva měsíce nevyjela a nevyjede!!samá lež....
Hasič hzs kraj vysočina | 2011-06-01 13:02:16 | Reagovat
Vážená paní Musilová asi neví, že již 2 měsíce se hlásí nemožnost výjezdu, tak jestli si to naše tisková mluvčí čte, ať si nás rovnou vyškrtne, pan ředitel ZAKÁZAL výjezdy mimo areál. Takže s námi již NIKDY HZS kraje Vysočina počítat nemůže!!!
Lubosch | 2011-06-01 14:16:51 | Reagovat
Lžou všichni, od ředitelů Kronospanu počínaje...
Josef | 2011-06-01 14:18:26 | Reagovat
úprava komentáře

Příspěvek byl pro urážlivé výroky SMAZÁN!!! admin

Prďa | 2011-06-02 14:55:57 | Reagovat
A nebo se nehlásí nic.....
hasič Tonda | 2011-06-01 13:23:15 | Reagovat
po např.deseti hodinách práce ve výrobě nemůže hasič podat dobrý výkon,a co teprve za použití dýchací techniky,ve které je náročnost zásahu daleko vyšší a riziko,že hasič zkolabuje větší,může ho to stát i život,snad si to vše p.Diviš i p.Vyskočil uvědomují ,měli by si takovy zásah zkusit,bez základních znalostí o hasičské práci a její naročnosti,bez kurzů a praxe o tom ti pánové neví nic...
hasič Tonda | 2011-06-01 12:55:22 | Reagovat
podnik zřizuje jednotku SDH podniku z lidí,kteří o hasičině nevědí nic,mimo jíné i z jiných národností,pak ten zásah bude podle toho vypadat,snad to přežijeme...
HASIČ | 2011-06-01 13:09:53 | Reagovat
Tam platí krono zákony
Luboš | 2011-06-01 13:12:22 | Reagovat
A zákony vydané státem se nedodržují....
L.V | 2011-06-01 13:14:31 | Reagovat
A já proč se poslední dobou zvedla prašnost kolem Kronospanu a prům.zona za podnikem je jako polní cesta,minuly rok jsem tam denně viděl hasiče jak vše čistí..zřejmě to nevadí ani městu,já mám u firmy čisto a taky platím daně...
soused | 2011-06-01 13:20:34 | Reagovat
Hlavní bezpečák absolutně nezvládá situaci a kraj vysočina ho v tom podporuje a hraje si na mrtvého brouka,vše co se na kronospanu děje je protizákoné!!!!
luboš | 2011-06-01 13:52:55 | Reagovat
Nezbývá nic jinýho, než to panu Divišovi podpálit, ať se ti cizojazyčně mluvící hasiči snaží... Pan Diviš a Vyskočil nemají ponětí, co je brzy čeká...
Lubosch | 2011-06-01 14:14:02 | Reagovat
p.Diviši,proboha vzpamatujte se,na podzim minulého roku při auditu pojištovny byl nařízený stav na směně šest profesionalních hasičů na směně i s tím jak vy píšete,že je firma vybavena nejmodernější hasičskou automatikou,nic ve firmě kronospan se bez hasičů neobejde a jestli je u vas práce na výrobě prokladů za ukrajince ke zdokonalení hasičů,tak vyražte za chocholouškem a nebo do základního kurzu at víte o čem je řeč a sebou vemte i p.Vyskočila
Hasič Tonda | 2011-06-01 14:52:56 | Reagovat
a z ukrajinců p.Vyskočil děla hasiče,jsou to loutky který podnik potopí ke dnu,podle slov pana Vyskočila si to už sedá,nebo lehá???
šurhend | 2011-06-01 14:55:50 | Reagovat
A zástupci města v čele s panem primátorem jsou proti molochu zvanému Kronospan takhle malincí.
Kritik | 2011-06-01 15:15:51 | Reagovat
Vymazal? Ten ohledně kronospanu ani nepípne
Skrze studie o znečištění ovzduší mlžil jak Krakonoš a "mluvil" až se mu od pusinky prášilo.
Koumák | 2011-06-01 19:49:10 | Reagovat
NO NEDOKAŽU SI PŘEDSTAVIT JAK NĚJAKÉ UKAČKO NEBO POLÁK ŠAŠKUJE S PROUDNICÍ PŘI POŽÁRU.NATOŽ KOMUNIKACE S NÍM KDYŽ POLOVINA ANI NEUMÍ ČESKY A TO ŽE JE TO HZSP TAK URČITĚ BY NEMĚLI HASIČI FÍBROVAT NĚKDE VE VÝROBĚ TO MUŽOU DĚLAT TAK MAX SDHP NO DOCELA SE DIVÍM ŽE SE TAKOVÝ VĚCI DĚJOU...
JACOB.HC | 2011-09-24 12:20:35 | Reagovat
Vzkaz pro p.Ktínského z hzs kraje
Dobrý den p.Kotínský,o celé situaci víte od samého začátku,o tom že se v kronospanu porušují zákony vydané min.vnitra.I o praktikách dobrodruha Vyskočila.když zvážím kolik zásahů už bylo při úniku nebezpečných látek z této firmy a jen díky včasnému zásahu profesionální jednotky kronospan ve spolupráci z hzs kraje vždy vše proběhlo bez pokut a v tichosti,a to jen díky výjezdu do minuty od nahlašení.Věřte že do budoucna tomu bude jinak a někdo za to ponese zodpovědnost
prda | 2011-06-01 15:14:29 | Reagovat
a úrazů je v kronospanu také hodně,ale nesmí se o tom mluvit,bohužel i smrtelných,jo bezpečák to má holt pod kontrolou ale jen na papiře.Chodit po závodě s fotákem a buzerovat zaměstnance co na něj makají,to mu jde.
zaměstnanec | 2011-06-01 15:19:34 | Reagovat
Jak říká pan Diviš že se každoročně nacvičuje v koordinaci z krajskými hasiči,tak musí mluvit v minulém čase,nyní všichni makají ve výrobě a jen horko těžko se sejdou když hoří,natož cvičení,jedině že pan Diviš nařídí cvičení formou přesčasu a zase bude mít vše v pořadku a machrovat.
zaměstnanec | 2011-06-01 16:57:10 | Reagovat
Hořet už prostě nesmí,říkal jsi to tak předsedo??
škopková | 2011-06-01 19:43:20 | Reagovat
Hasiči makají z důvodu krize,a pan Vyskocil si najímá externí firmy za penize které by živili hasiče a ještě by panu Rudolfovi hodně zbylo na energie.sekání trávy,práce s plošinou a jeřábem,zametání zametacím vozem,asistence,prevence hasicího zařízení,veškerý uklid závodu,to byla práce hasičů,ale přesto byli plně akceschopní.dnes se na vše zvou firmy za tučné faktury a profesionálni hasiči,kteří mají kurzy a praxi chodí do výroby delat práci za ukrajince a řadové delníky a znich budou hasiči bez praxe,znalostí hašení,přehledu o závodě a pomoci při mimořádných událostech,nikdo se nestará o techniku protože není kdy a co se vybudovalo svépomocí dřinou přijde v niveč.proč????kolik z toho máte p.Vyskočile??
HASIČ | 2011-06-01 17:14:16 | Reagovat
pomoc
Dobrý den,na koho se mohu prosm obrátit ? Máme eminentní zájem o spolupráci . Děkuji
úklidová firma | 2011-06-01 17:44:53 | Reagovat
se vším se obracejte na soudruha Vyskočila....
zaměstnanec | 2011-06-01 19:06:19 | Reagovat
Ale POZOR, pokud chcete spolupracovat, připravte si tučnou obálku pro p. Vyskočila...
Tonda | 2011-06-01 22:55:38 | Reagovat
Nějak
mi nejde na rozum proč všichni s.Vyskočila oslovujete pane. VUML sice nedodělal ale rudou knížku má určitě doma schovanou, co kdyby...
reorder | 2011-06-01 17:44:11 | Reagovat
proč je vždy a všude u karyt Rudá Pakáž
aaa | 2011-06-01 18:31:58 | Reagovat
je to asi pěknej byznys pro Vyskočila ty dovolený co na ně jazdí a ten barák se asi z normálních peněz sám nepostavil ne?
jimmy sens | 2011-06-01 18:47:39 | Reagovat
výjezdy
Žádám diskutující,aby nepoužívali jména zaměstnanců,kteří se nemohou bránit a nemají přístup na internet. Počty výjezdů naší jednotky jsou v řádech desítek ročně a přehled je volně dostupný na stránkách HZS kraje Vysočina.
velitel HZSp Kronospan | 2011-06-01 19:04:46 | Reagovat
Škoda že tyto informace nemá vedení podniku,když Diviš píše v novinách o výjezdech v jednotkách...že pane veliteli.
--------- | 2011-06-01 19:23:17 | Reagovat
ale tak ho nechte
dostal shora befel že se musí vyjádřit, tak to činí. Já mu nezávidím ani trošku, mít nad sebo takovýdle "odpovědný" vedoucí. Člověk tam nasazuje krk a ještě s ním jednají jak s onucí.
Koumák | 2011-06-01 19:53:09 | Reagovat
Kdyby ten vřed na tváři města do základu vyhořel, pro město jen dobře. Ať si to pak odtáhnou i s Divišem do země vlastníků a neničí nám zdraví.
Jihlavak | 2011-06-01 19:05:59 | Reagovat
úprava komentáře

díky vedení se tak brzo stane,jde to do...

zaměstnanec | 2011-06-02 14:57:22 | Reagovat
Díky, Jihlaváku.
Promluvil jsi i za mě. Naprostý souhlas.
asdf | 2011-06-01 19:39:01 | Reagovat
Jenže ted už ten závod stojí,tak je potřeba potlačit rizika požárů,ekologických havarií..a to se už netýka jen závodu...hasiči by měli v kronospanu už ze zmíněných důvodů zůstat na profesionální úrovni,pro miliardový závod je to nic...kraj by měl prověřit jejich akceschopnost!!!!ale né jim vše měsíc dopředu hlásit,že bude cvičení
jihlavák | 2011-06-01 19:52:37 | Reagovat
kraj prověřit akceschopnost jednotky HZS Kronospan nemůže, protože se každý den hlásí že jednotka není akceschopná!!! =)
hasic2 | 2011-11-11 12:49:04 | Reagovat
Díky za článek autorovi...pravda bolí
hasič Tonda | 2011-06-01 19:26:36 | Reagovat
k těm městským hasičům na bedřichově,točit si na kameru výjezdy k požárům muže jen imbecil co mu dělá asi dobře,že někomu hoří střecha nad hlavou.né jednou se zjistilo po cele čr že požáry zakládají dobrovolní hasiči.tím je neházím do jednoho pytle..
Hasič hzs kraj vysočina | 2011-06-01 20:07:04 | Reagovat
toceni
Natáčení jízd k zásahu se provádí jako preventivní činnost, kdyby došlo k nějaké nehodě, aby byl důkaz. To co se zveřejní je z 99% z jízd na cvičení. Dělají to tak všude po celé republice a nevím že by to někdy někomu vadilo.
Prd | 2011-06-01 20:24:15 | Reagovat
No jo, vsude je vsude, ale v Jihlave je proste v Jihlave. Tady to bude vzdycky jiny.
Jihlavan | 2011-06-01 20:35:44 | Reagovat
At se nikdo nenavazi do dobraku, delaji to zadarmo a ve svem osobnim volnu. Kdyz jsou v noci u zasahu, tak nejdou rano domu, jako hasici HZS, ale jdou normalne makat do prace. A ze to delaji s nadsenim, to asi holt nekomu vadi ze?
M. | 2011-06-01 21:09:03 | Reagovat
jojo tady holt prostě pořád někomu vadí, že dobráci to co dělají, dělají zadarmo a ta práce je baví...... to holt na hzs asi neznají když tohle říkají..... jinak se ta diskuze nějak vychýlila od původního tématu...
brut | 2011-06-01 21:50:19 | Reagovat
Krásně řečeno :-)
Tim | 2011-06-01 22:32:16 | Reagovat
Tak at leží doma a neberou práci lidem které to živí,pak je málo výjezdů a snižují se stavy,neznamená to ,že když je to má práce,že mne to nebaví!!!
HASIČ | 2011-06-02 00:43:35 | Reagovat
A kdo říká, že Vám tu práci berou??? Oni bez Vás nikdy nikam nejedou,to za prvý a za druhý Vám chtějí pomoct a ne Vám brát práci. Tak si to na hzs v tý hlavě už konečně srovnejte!!!
brut | 2011-06-02 07:18:10 | Reagovat
Pane kolego, pokud se v Jihlavě vůbec snížily stavy, tak určitě ne kvůli tomu, že tady funguje JPO III. Fungování JSDH musí město zajistit ze zákona.
Milan | 2011-06-02 07:49:02 | Reagovat
No
co se týče SDH Bedřichov,myslím že se nic nemá přehánět.
Karel | 2011-06-02 10:30:54 | Reagovat
Chcete snad říct že ta klubovna, šatny, sprchy, SKLUZ, garáže a vůbec celá rekonstrukce je příliš? Já myslím že ta stálá posádka 10- 15-ti hasičů, co tam v té klubovně (24h/den) vysedává, skluz NUTNĚ POTŘEBUJE aby rychle vyjeli:-) A nebo se seběhnou k hasičárně, vyběhnou do prvního patra, sklouznou se dolů k autům a pak teprve vyjedou? Pro SDH Bedřichov není nic-příliš:-)))
Labouťák | 2011-06-02 12:36:53 | Reagovat
Áaaa promluvila závist?
Honza | 2011-06-02 13:05:38 | Reagovat
nemám jim to proč závidět, ale když jsem to tam viděl jak do dostavěli málem mě to porazilo. Na dobrovolníky kilometr od profíků se dá takovejch peněz...
Labouťák | 2011-06-02 13:13:06 | Reagovat
Ale prosim tě, davají se peníze na mnohem větší ptákoviny v tomto městě ne?
Honza | 2011-06-02 13:18:17 | Reagovat
třeba do sportu nebo cyklostezek
XXX | 2011-06-02 13:19:10 | Reagovat
A i kdyby tam vysedávalo třeba 30 hasičů celej rok v kuse, tak to může bejt všem uplně jedno, slušně řečeno. To, že tam hasiči byli "X" let v barabizně na spadnutí, to už si nikdo nepamatuje? Ajo vlastně, tehdy jsme byli JPO V, tak to nikomu nevadilo. sorry.
Honza | 2011-06-02 13:16:40 | Reagovat
Hasiči
Navážíte se tady jeden do druhýho, dobráci do profíků, profíci do dobráku. To je skvělá spolupráce. Hasiči jsme všichni a všichni bez ohledu na svoje zájmy připraveni pomoct, někdo holt zadara, někdo v práci. To že vám některým vadí že mají dobráci kvalitní zázemí, to je holt závist, špatná česká vlastnost. Jestli vy máte třeba starou hasičárnu, tak se snažte a taky budete mít novou, ale tím že budete shazovat usilí jiných nebo jim závidět, si moc nepomůžete. Celkově problematika HZSp je dost rozsáhlá, viz Chropyně, je to dáno špatnou legislativou a laxností HZS. Každopádně přeji a doufám že vydržíte a nedáte se. P.S. aktualizujte si web :)
Pepík | 2011-06-13 11:20:30 | Reagovat
Hele profi hasiči, cesty k zásahům si natáčí spousta sborů tak jako vy si natáčíte průbeh zásahu na kamery pridelaný velitelům na helmy tak nevim co proti tomu máš.
Hasič bedřichov | 2011-06-03 16:40:06 | Reagovat
"hnus" tahle diskuse
pánové diskutující,mohl bych vás jmenovat,protože,to co zde píšete je tak průhledné a sedí to přesně k jednotlivcům z řad HZSp.Kronospan.Tato diskuse je pod úroveň každého z vás a nemá žádný význam.A vystupovat pod jménem (prďa,hasič Tonda,atd)je naprosto směšné. Je jasné,že zde vystupují pouze dva-tři lidi,ale kryjí se pod různými jmény.....Tahle diskuze stratila veškerý význam díky Vám:):):)
franta  | 2011-06-02 11:31:34 | Reagovat
tvoje bába je průhledná
Elvis Presley | 2011-06-02 16:45:13 | Reagovat
asi nějaký chytrák ne?
oxo | 2011-06-02 13:36:57 | Reagovat
Problémy jsou někde jinde
Sleduji se zájmem vaši diskusi k tématu. V tomto státě je přece něco nezdravého. Jen si vezměte, jak praská ve švech krajské ředitelství HZS kraje Vysočina, kolik je tam zbytečných lidí ve vysokých pozicích. A takových krajů je v Česku čtrníct. Pak není na výjezdy profesionálních hasičů, na obměnu techniky, na "mokrých" hasičích se šetří na jejich výstroji, ale oni nasazují své životy - jsou u všeho - nehody, požáry, včely, rozsypaná prasata po dálnici... A jak to chodí u podnikových hasičů - to je věc firem, ty by je měly platit, ale v Kronospanu to smrdí už dávno a nejen u hasičů. Co se týče SDH Bedřichov, tak to je kapitola sama pro sebe. V Jihlavě je taková četa docela zbytenčá, ale SDH v malých obcích svá opodstatněná místa mají, o tom není pochyb.
Občan | 2011-06-02 21:36:32 | Reagovat
Laskvě už zde přestaňte vyslovovat jméno SDH Bedřichov - všichni...... toto snad měla být diskuze k uvedenému článku a ne k našemu sboru!!!!!!!! pokud má někdo s naším sborem problém, ať se laskavě obrátí na příslušný orgán!!!!!
brut | 2011-06-02 21:44:48 | Reagovat
..problém asi máte vy ze SDH Bedřichov. Na co si proboha hrajete ? Dívím se, že všichni, co mají na starosti financování vám takhle jdou na ruku. Jste jen parta přemotivovaných dobrovolníků, a začínáte si budovat kult nepostradatelnosti...leč není tomu tak, svět se obejde i bez vás.
karel | 2011-06-02 22:05:15 | Reagovat
nikdo si na nic nehraje... a začněte se věnovat diskutování k tématu a ne k dobrákům jo.... starejte se o svůj píseček, my se o váš taky nestaráme.....
brut | 2011-06-02 22:12:07 | Reagovat
Přesně tak, diskuze se otočila o 180°směrem pouze k SDH Bedřichov a o problému hasičů z Kronospanu tu nikdo již nic nevyjádří, bohužel... Takže nechte už SDH Bedřichov být...
xixao | 2011-06-02 22:19:37 | Reagovat
:-) alespoň nějaká podpora.... díky
brut | 2011-06-02 22:20:24 | Reagovat
jenom, že mě ten váš píseček a vaše hračky stojí spoustu peněz...bez užitku.Možná, kdyby jste se věnovali něčemu prospěšnějšímu, nemuseli by jste tady reagovat podrážděně, když si někdo "dovolí" napsat svůj názor na vaši skupinu.
taky danový poplatník | 2011-06-02 22:23:37 | Reagovat
tak proč nám to nenapíšete na naše stránky.... budete tady všichni řešit něco co vůbec není k danému článku.... !!!!
brut | 2011-06-02 22:35:13 | Reagovat
Jaký hračky? Ta shnilá Liazka?
Tim | 2011-06-02 23:49:28 | Reagovat
To že bedřichov stojí daně to je pravda ale stojí to i v jiných částech naší republiky a to že nám zrekonstruovali hasičárnu dali do ní peníze bylo potreba. Budova byla postavena cca v roce 1935 a byla v dezolátním stavu. Ted tu zase dalsích více než 50 let bude stát bez dalších investic.Jiný sbory zase mají auto za několik milionů. A to ze jsme dostali zrezivělou liazku která je starší než nějací členové našeho sboru a pomalu se rozpadá a my na ní zadarmo pracujeme a snažíme se jí dát do pořádku vlastními silami a mnohdy i financemi to už nikoho nezajímá pořád jen každý říká ze HZS bereme práci ale jakou.... to že zlikvidujeme pár vosích hnízd za rok bez nich to snad ani nestojí ze řeč nee. Jinak vždycky jim akorát prijedeme pomoci a děláme za ně třeba i tu nejhorší práci. Práci vám nikdo brát nechce jen děláme to co nás baví tak jako se fotbalisti honí za tím kulatým nesmyslem my zase pomáháme HZS likvidovat různé požáry a jiné další veci.
Hasič bedřichov | 2011-06-03 17:02:09 | Reagovat
Dobráci jsou na Bedru od roku 1935 a nikdy nikomu nevadili, až teď. Asi je jiná doba. Stačí zrekonstruovat barák, dát do něj auto a je zle.
Jihlavan | 2011-06-03 00:04:16 | Reagovat
a už takyněkdy někomu pomohli?
Tama | 2011-06-03 06:17:10 | Reagovat
pomioc
Jihlavan | 2011-06-03 12:06:29 | Reagovat
pomoc
Pokud to chceš vědět, jsme k dispozici každé pondělí a středu od 16-18. Můžeš se přijít zeptat osobně a nerejt tady.
Jihlavan | 2011-06-03 12:08:55 | Reagovat
Velevážený dobrovolný hasiči Brute
Obrať se laskavě na zdejšího admina tak jako to udělal třeba velevážený soudruh Sedlák, admin pak nebude mít problém s uzavřením celé diskuze, nebo s mazáním vybraných příspěvků. Je to zde bohužel nějaká nová móda ale kdyby se Jiskra takhle chovala při stavbě Shityparku, tak by příspěvky pana Simona mazali ostošest. Holt nová doba, noví lidé a morálka nikde. AŤ ŽIJE CENZURA!!! Bez ní by prostý lid nevěděl co si může nebo nemůže myslet, natožpak říkat.
Koumák | 2011-06-03 06:21:23 | Reagovat
Milý Koumáku.
Ty jsi prostě pouze Koumák, zatímco pan Sedlák je prostě polobůh. Zamračí se a admin poslušně sklapne kufry.
asdf | 2011-06-03 07:50:23 | Reagovat
K diskusi
Vážený pane, diskuse u článku o T. Sedlákovi byla uzavřena proto, že se v ní objevila celá řada osobních útoků na konkrétní osobu. Zde (zatím) nic takového není, ale i zde mažeme příspěvky, které jsou např. vulgární - jak jste si určitě všiml. S pozdravem Jan Mazanec
Jan Mazanec | 2011-06-06 08:33:42 | Reagovat
Pro pana Mazance.
Vážený pane Mazanče. Vážím si Vás, že dokážete často reagovat na názory, které se na těchto diskusích objevují. Očekával jsem, že něco podobného projeví pan Klukan u diskuse o kontroverzní novinářské ceně pro pana Mareše, ve které se mnozí účastníci pozastavovali nad páně Klukanovou servilností a devótností. Bohužel, pan Klukan v sobě pravděpodobně nenašel tolik odvahy. Vás, pane Mazanče, si naopak cením a přeji Vám mnoho úspěchů ve Vaší novinářské práci.
asdf | 2011-06-06 08:54:56 | Reagovat
chytrák? spíš blbeček to je...
xixao | 2011-06-02 22:15:08 | Reagovat
Jó "franta"ten to odhalil.Prostě rozumí všemu.Tak začni jmenovat Ty chytrolíne,anální alpinisto!
Tonda | 2011-06-03 06:21:20 | Reagovat
"Franta" má velkou hlavu, jak pytel od banánů, on odhalí všechno, vždyt je to bývalý fízl, má to holt v krvi špiclovat :-)
xixao | 2011-06-04 07:16:40 | Reagovat
úprava komentáře

Příspěvek byl pro urážlivé výroky SMAZÁN!!! admin

LBA | 2011-06-06 09:59:02 | Reagovat
SDH Bedřichov
Nechápu,proč pořád kritizujete jednotku SDH Bedřichov.Tato jednotka nikomu neškodí,ba naopak je ku prospěchu nás všech.Náplň jednotky je přeci vypomáhat jednotkám kraje Vysočina při zdolávání různých požárů,nehod atd.A přiznejme si, že toho krajští hasiči docela zneužívají a nechávají SDH Bedřichov dělat tu nejhorší špinavou práci.Tak je nekritizujme.Tato jednotka má svůj statut a je tu pro nás.
hasič tonda | 2011-06-06 12:10:51 | Reagovat
SDH Bedřichov
S tím musím souhlasit,tento sbor SDH určitě nikomu práci nebere,ale spíše za někoho práci dělá.V tom máš Tondo naprostou pravdu.Ať se daří kluci z Bedřichova,dnes je potřeba na výjezdech více lidí i vozidel a každý další člověk se vždy hodí
Milda | 2011-06-06 12:37:31 | Reagovat
Přesně tak.
S hasiči se vymete kdeco, dělají záslužnou práci a naše slavné papalášstvo a poslanectvo tam nahoře přemýšlí co jim uškubnout a sami si nahrabat aspoň 230 000 měsíčně.
Kritik | 2011-06-06 13:03:47 | Reagovat
to mohu potvrdit
myslím, že to můžu potvrdit,i když u nás na útvaru jsou různé reakce na jednotku SDH Bedřichov.Já si osobně myslím, že tato jednotka má svůj smysl a na výjezdech je potřebná.A práci nám rozhodně nebere.To samé by se dalo říci o policii ČR a městské policii.A státní policisté jsou rádi, že jim městská policie pomůže a rovněž dělějí podřadnější práci. A to samé je s SDH Bedřichov.Jen ať slouží a pomáhají nám.
hasič HZS Jihlava | 2011-06-06 19:16:41 | Reagovat
HZS Vysočina
A jako ostatní záslužnou práci nedělají, nebo co ?
fire | 2011-06-07 12:55:35 | Reagovat
Hasiči ano, poslanci ne.
Kritik | 2011-06-07 16:14:17 | Reagovat
Nejsou jenom hasiči a poslanci, nebo snad jo ?
fire | 2011-06-08 00:09:16 | Reagovat
Naštěstí ne.
Kritik | 2011-06-08 11:39:41 | Reagovat
Tak, tak, nelze jenom vyvyšovat jednu úzkou skupinu lidí, potřebujeme jak hasiče, tak policajty, tak popeláře (zkušte si představit, kdyby se nějakou dobu nevyvážel odpad z měst), tak pekaře, ale o poslancích s toto říci nedá.
fire | 2011-06-09 07:27:55 | Reagovat
Co dodat?
Na Kronospan by platil za mlada Marius Štancl,vulgo RIJOŠ.Jenže dneska je to už starý,ošuntělý,nechutný,olezlý,zapáchající nemakačenko,který se uchýlil do Kostelce u Jihlavy,kde žije jako starý bobr a v Hospodě na zatáčce somruje o zaplacení piva.Jeho hra se sirkami asi před 5O lety skončila vyhořením Dřevostavby.Upozornění všem Kostelákům,bacha na RIJOŠE,je to palič.Po prdeli jel. A taky hodně chlastá,nebo snad dodržuje pitný režim???
Hovado | 2011-06-10 15:34:11 | Reagovat
ReklamaReklama
Reklama
18.11.2024 AktualityNa Vysočině mohou lidé bez domova v mrazu na židli do tepla, noclehárny jsou dvě

Na Vysočině jsou noclehárny pro lidi bez domova v krajské Jihlavě a ve Žďáru nad Sázavou. V Třebíči a v Havlíčkově Brodě mohou zájemci přečkat noc v teple na židli, pokud je venku hodně ...

Komentáře (2)
18.11.2024 AktualityMinistr dostal kvůli jadernému úložišti otevřený dopis

Časová linka pro určení finální a záložní lokality pro vybudování úložiště vyhořelého jaderného paliva nabírá čím dál většího zpoždění. Ministerstvo životního prostředí ...

Komentáře (0)
18.11.2024 AktualitySbírka diakonie

V sobotu 23. listopadu se uskuteční v Jihlavě sběr nepotřebných věcí, který zajišťuje Diakonie Broumov. Oznámilo to město v tiskové zprávě. Nákladní vůz má stát od 9 do 17 hodin ...

Komentáře (0)
17.11.2024 AktualityParking pacientům od pondělí zdraží

Vedení jihlavské nemocnice chce ze svých parkovišť označených jako P1 (vjezdy z ulic Rantířovská a U Cvičiště) vyhnat motoristy, kteří si tam auto odstaví klidně na celý den, ale zdravotnickému ...

Komentáře (0)
17.11.2024 Aktuality17. listopad očima mladých: symbolická událost, nebo jen den volna?

Každá generace může 17. listopad vnímat trochu jinak, ale jaký mají pohled dnešní vysokoškoláci, kteří ani jednu z událostí neprožili? Jihlavské listy se proto zeptaly některých studentů, ...

Komentáře (0)
16.11.2024 AktualityPlameny v Telči pohltily přístavek, město rodinám nabídlo ubytování

Plameny v pondělí odpoledne zasáhly přístavek u rodinného domu v Beringerově ulici v Telči. Mluvčí krajských hasičů Petra Musilová sdělila, že hlášení o požáru na tísňové lince ...

Komentáře (0)
16.11.2024 AktualityViróz a nachlazení přibylo

Nemocnost akutními respiračními onemocněními (ARI) na Vysočině roste. Vyplývá to z tiskové zprávy Krajské hygienické stanice v Jihlavě (KHSV). Z dat KHSV vyplývá, že za minulý týden ...

Komentáře (0)
16.11.2024 AktualityHubertská mše zazněla také ve Vyskytné nad Jihlavou

Neděle 10. listopadu patřila v Jihlavě Hubertské mši. Nejdříve v krajském městě v chrámu sv. Ignáce a poté ve Vyskytné nad Jihlavou v kostele sv. Vavřince. Jak ve Vyskytné poznamenal kaplan ...

Komentáře (0)
15.11.2024 AktualityStarosta Telče o tragické nehodě zubařky: Těžko hledám slova. Je to strašné neštěstí

Tragická dopravní nehoda se stala ve středu po půl šesté ráno na silnici II/602 u Henčova na Jihlavsku. Na frekventované komunikaci spojující Jihlavu s Velkým Beranovem se podle mluvčí policistů ...

Komentáře (0)
15.11.2024 AktualityNěkdo poškodil Šmudlu a Stydlína. Slamáky nadšenci opravili

Slamáci na okraji Jakubova u Moravských Budějovic u silnice mezi Jihlavou a Znojmem se stali každoroční atrakcí. Letos se u nich fotily desítky lidí, kteří neváhali a u výtvoru tamních nadšenců ...

Komentáře (0)
15.11.2024 AktualityStolní tenis se musí stěhovat, město čeká na dotaci na halu

Vedení radnice v Třešti finalizuje jízdní řád hospodaření na příští rok. Rozpočet by zastupitelé měli schvalovat jako loni na prosincovém jednání. Jednou z nejvýznamnějších investičních ...

Komentáře (0)
15.11.2024 AktualityListopadové výročí: před 35 lety byla sametová revoluce

Nedělní státní svátek 17. listopadu s sebou přinese hned dvě půlkulatá výročí. Uplyne 35 let od Listopadu 1989 a 85. výročí studentských protestů, při nichž němečtí nacisti zavraždili ...

Komentáře (11)

Reklama
© 2007 Parola s.r.o. - užití obsahu včetně převzetí článku bez písemného souhlasu Paroly spol s r. o. je zakázáno. Výroba www stránek a eshopů
S-Rank (www.seznam.cz) www.i-asap.net