Primář záchranky se diví, že končí
Z funkce primáře jihlavské zdravotnické záchranné služby (ZZS) odchází Miroslav Havlík. Diví se proč, když podle svých slov neudělal žádné chyby.
„Byla vypsána výběrová řízení na primáře ZZS v kraji, ale já jako jediný jsem měl protikandidáta. Nevylučuji, že to bylo účelové rozhodnutí - žádný konflikt jsem neměl, žádné chyby mi nebyly vytýkány,“ uvedl primář ZZS s největšími počty výjezdů v kraji, který je nově jihlavským zastupitelem za TOP 09.
Ředitelka ZZS kraje Vysočina Vladislava Filová jakékoli spekulace odmítá. „Šlo o standardní výběrové řízení po pěti letech na primáře a vrchní sestry všech oblastních středisek. Nevidím důvod, proč tajné hlasování komise, ve které zasedali špičkoví odborníci na urgentní medicínu, nerespektovat,“ uvedla Filová s tím, že Havlík bude nadále působit na jihlavské ZZS jako lékař.
Primářem má být Tomáš Vaňatka z pelhřimovské ZZS, který ale podle Havlíka nemá takové zkušenosti s leteckou záchrankou. Havlík zvítězil v konkurzu na jediného školitele leteckých záchranných služeb v ČR v rámci mezinárodního sdružení EHAB. Ředitelka Filová uznává Havlíkovy kvality, ale podotýká, že letecká služba je jen jednou ze součástí ZZS.
„Pan doktor Vaňatka zase organizuje např. uznávanou konferenci vzdělávání zdravotníků Pelhřimovský podvečer,“ dodává.
Podiv nad odchodem Havlíka z funkce primáře vyjádřili i někteří členové seniorské besedy s tématem zdravotnictví. „Všichni ho chválili a nám zachránil dceru,“ uvedla jedna z účastnic. Miroslav Havlík působí na ZZS od roku 1994. Provoz na jihlavské ZZS zajišťuje 19 lékařů, z toho 10 kmenových.
Diskuze k článku
Nový komentářTo byla emeritní funkce ?
A funkce náměstkyně doktorky Richterové, kamarádky pana Běhounka je jaká?přímo doživotní?na její post výběrové řízení po TOLIKA letech nebude?
zaměstnanec ZZS | 2011-02-27 14:34:49 |
ReagovatChápu, co je dovoleno Bohovi není dovoleno Volovi.
Je smutné, když lidé, kteří jsou na svém místě, musí odcházet.
Jo jo, pan hejtman Běhounek si obsazuje místa svými lidmi z Pelhřimova - opojení z moci.....
jihlavák | 2011-02-25 09:57:45 |
ReagovatNo tak tohle může akorád vypustit z pusy člověk, který nemá všech pět pohromadě :-)))))
To máš za to, žes byl vždycky hodnej. A žes kandidoval za TOP (zvolenej byls proto, žes byl vždycky hodnej).
Nenech se přemrzet. Držím palce!
toť stejné je to na KSUSV soudruzi co přišli o místa potřebují nenáročné fleky a lidi ve vedení potřebují loajální soudruhy
...a já myslel, že lidi jsou někam voleni proto, že jsou schopní...a zatím Dr.Havlík proto, že je hodnej-on taky kvůli něčemu jinému být volen nemohl...
To je věc..
Copak to nikdy nepřestane,vždyť je to jasné jak facka.Pan Běhounek pomáhá kamarádům.To mu opravdu nikdo nezabrání?!Patrně jsou kolem něj všichni stejní...
úprava komentáře
lekaři z pelhřimova maji se co učit od jihlavskych zachranařu pane Běhounku tady něco smrdi nějaky neznamy Vanatka se ... na misto primaře zachranky ale sam nema zkušenosti s leteckou zachrankou.Za pana Vystrčila toto nebylo.pane Běhounku děkujeme s korupci končime.
s pravdou ven
na rekonstrukci pelhřimovske nemocnice penize byli a postavila se na jihlavskou nemocnici vystavbou urgentni a intenzivni peče tež jsou tak pane hejtmane proč se nestavi.Je načase aby se k hejtmanstvi vratil p.Vystrčil a ukončili pelhřimovskou invazi.p.Běhounku už začněte dělat poctivou praci a starejte se i o krajske město.
jihlavak | 2011-02-26 16:10:42 |
ReagovatTo je jenom
názor hloupého člověka, který má oči zaslepené černomodrou páskou zdobenou Vařenými Vejci.
Pelhřimák | 2011-02-26 18:45:33 |
Reagovathloupost namyšleneho pelhřimovaka.
jihlavak | 2011-02-26 19:02:01 |
Reagovatmáš smůlu
25et jsem bydlel v Jihlavě,takže mám co porovnávat.Zbyli vám jen cikáni a ani kousek slušnýho vychování.
pelhřimák | 2011-03-01 19:07:55 |
Reagovatco takhle "Jihlavské večery"
„Pan doktor Vaňatka zase organizuje např. uznávanou konferenci vzdělávání zdravotníků Pelhřimovský podvečer.“ Až panu doktorovi Vaňatkovi budou ve velkém umírat pacienti, protože nemá se záchrannou službou zkušenosti oproti naprosto profesionální špičce v podobě skvělého MUDr,Havlíka, pak může pan doktor Vaňatka pro změnu organizovat Jihlavské večery, ale s pozůstalými... a že bude narváno....
Marta,co ví, která bije | 2011-02-27 07:56:58 |
ReagovatPaní Marto, jak znáte Dr. Vaňatku, že tady píšete takovéhle nesmysly??? Je vidět, že když nějaký pisálek něco napíše a vy si přečtete jen jeho verzi, tak pak to vypadá jako to čtu tady. Kdy jeden jediný člověk z vás tady znal Dr. Vaňatku, tak nikdy nenapíše takový ubohosti na jeho adresu. To že Dr. Havlík končí jako primář neznamená, že končí jako lékař a to musí dělat Dr. Havlík primáře, aby léčil tak jak do teď??? On nemůže být jen řadový lékař??????? Je vidět jak lidská závist se tu šíří. A kdyby lidská blbost mohla kvést, tak vy budete samý poupě.
pěkně lhavá věta :složení komise špičkovými odborníky z urgentní medicíny,dle slov paní ředitelky......co mám já informace proč je to Havlíkovi líto je složení komise..je snad ekonomka ze záchranky co tam prý není ani 2 roky,špičkovou odbornicí z urgentní medicíny????? !!! asi je tou pravou odbornicí!
s politiky netančím
Míro,sbal kufry a naber jiný směr.
Nenech se zesměšňovat současným totalitním vedením jihlavské záchranky.Za tvé povahové vlastnosti a odbornosti si tě budou v zahraničí jinak vážit než tady.Jsme zpátky tam kde jsme byli před listopadem 89.Jiná strana než ČSSD se zde nenosí.Atˇžije Běhounek!
úprava komentáře
přesně tak,Mirku ... se tady na to,at se zalknou všichni ti mocní tou svou mocí!Jinde ti bude líp!
já a jenom já | 2011-03-01 15:55:01 |
ReagovatJestli "Míra" je pan doktor Havlík, tak jestli mě paměť neklame, tak to je mistr v převlékání kabátů, to asi okoukal na tom jejich parkovišti vrtulníku - kam vítr, tam pytel (pardon - plášť)- uvidíme, za kterej mančaft bude kopat další volební období.
..tys ho viděl někdy v nějakém jiném kabátě?JÁ,JEN V TOM top09..JINDE BOHUŽEL NEFIGURUJE,POKUD JSI HO VIDĚL JINDE NAPSANÝHO,PROSÍM PODEPIŠ SE
gg
....no hlavně,aby ti tam rozuměli :-)
To snad není pravda!
Pane doktore, moc Vám držím palce!!!! Lidské svinstvo je vždy překonatelné a to co se stalo Vám je fakt otřesné!!!! Jste skvělý lékař a úžasný člověk!!!
To fakt musela být komise lidského hmoje, která Vás nepotvrdila ve funkci primáře.
pan havlík bude velice chybět jihlavské zachranné službě jelikož je to strašne poctivy a vstřícný člověk ,který si na nic nehraje a takových lidi je na světě malo, i mě velice pomohl-hokejista z dukly jihlava
pravda
p.Havlik je spravedlivy,šikovny primař a zaslouži si zustat nadale ve sve funkci.my jihlavaci stojime při vas.
jihlavak | 2011-02-27 21:15:50 |
Reagovatjako doktor asi pomohl mnoha lidem,ale jako primař, ublížil mé kamarádce!
kamarádce LÍNÉ z nejlínějších? :))))ano,i pravda bolí!
chce to pokracovani tohoto zajimaveho clanku...
Zajimavy clanek !!! Stalo by za to ho rozvinout, zeptat se pani reditelky Filove, kdo byl v porote, ktera sesadila pana doktora Havlika, kdo byl pro to, aby zustal a kdo byl naopak proti a z jakeho duvodu byl proti, aby pan doktor Havlik i nadale zastaval funkci primare ????!!!!! To by me docela zajimalo ???? Neznam pana doktora Vanatku, ale znam pana doktora Havlika, je to velice kvalitni doktor a clovek, a ne jednou mi pomohl.A myslim, ze nejsem sama, myslim, ze pomohl vice lidem a pro vice lidi neco znamena a dokazuji to i volby, ve kterych mel uspech, jelikoz se z nejakeho cca 14.mista dokazal dostat do zastupitelstva, takze jde videt, ze ma spousty priznivcu mezi "obycejnymi" lidmi, kterym pomohl jako doktor...no jo jenze bohuzel nikomu nelesti kliky a neleze do zadku a ted jsem na to prisla PROC VLASTNE NENI PRIMAR :) Viva MUDr. Havlik !!!
Jeden z mála opravdu slušných lékařů,kterého v Jihlavě máme je nucen odejít ze své funkce..je to o to smutnější,že na nosní,gynekologii atd. mohu dojíždět i nadále do Prahy,ale když budu potřebovat já nebo mí blízcí pomoc záchranné služby mám smůlu a musím se spolehnout na tu jihlavskou,ke které už po odchodu primáře Havlíka nemám žádnou důvěru!!!!!Znám spoustu lidí,kteří se s ním díky jeho práci setkali a velmi obdivovali nejen jeho profesionální,ale hlavně LIDSKÝ přístup!
HNUS HNUS HNUS....zbavujeme se kvalitních doktorů sami! Proč proč proč?????????????????????? Proč si tedy toho vynikajícího doktora Vanatku nenechají v Pelhřimově? proč? Děkujeme pane Běhounku za tak skvělej KUP! pan doktor Havlík zachránil mému muži život!!!!
Pavlína T. | 2011-02-27 22:16:36 |
Reagovatsoudruh běhounek se opět vyznamenal!
do Pejřimova
"Kápa di tuti Kápi", vraťt se všichni do Pejřimova i s Pohunkem.
speed 8 | 2011-03-01 07:31:57 |
Reagovatnepochopitelne
Mel jsem moznost se setkat s panem primarem Havlikem dvakrat v zivote. Osobne jsem potkal ve svem zivote malo takovych profesionalu. Vysledek vyberoveho rizeni je pro me nepochopitelny a sokujici.
Ondrej Valenta - BESIP | 2011-02-28 10:39:06 |
ReagovatPan primář Havlík by měl zůstat na svém místě primáře!!!!!! Má slovo občana ještě nějakou váhu?????????
Možná by se všichni divili,kdo hýbe záchrankou!A co třeba audit na úzké vedení,to by se zřejmě nehodilo...
maličký | 2011-03-07 16:31:24 |
ReagovatMÍT ODBORNÍKY NA SVÉM MÍSTĚ S MNOHALETOU ZKUŠENOSTÍ, TO SE ASI NA KRAJSKÉ ZÁCHRANNÉ SLUŽBĚ V JIHLAVĚ NENOSÍ!
CO SE TAM TEDY NOSÍ? PODRAZIT NOHY ČLOVĚKU, KTERÝ JE ODBORNÍKEM V OBORU A NA SVÉM MÍSTĚ? MĚ JAKO OBYČEJNÉHO ČLOVĚKA TENTO POSTOJ ZARÁŽÍ. ASI JIM NEJDE O LIDI, ALE UKÁZAT JIM SVOU MOC.
PANE DOKTORE, JSTE POCTIVÝ A SKVĚLÝ ČLOVĚK - LÉKAŘ PROFESIONÁL, KTEÝ SI NA NIC NEHRAJE A TAKOVÝCH JE MÁLO.
PŘEJI VÁM HODNĚ, HODNĚ ÚSPĚCHŮ JAK V ŽIVOTĚ, TAK VE VAŠÍ DALŠÍ PRÁCI A ZDRAVÍ, ABY JSTE PŘEDÁVAL VAŠE BOHATÉ ZKUŠENOSTI DÁL. JEN JE PRO NÁS OBYČ. LIDI VELIKÁ ŠKODA, ŽE TO NEBUDE ASI NA VYSOČINĚ JAK JSEM SE DOČETLA V JIHLAVSKÉM DENÍKU.
Všechno jste už napsali a já se k Vám připojuji,bordel,bordel,bordel!Mírovi držím palečky!
Barunka | 2011-03-01 07:32:12 |
ReagovatK článku jsem se dostala na popud silně znepokojených občanů a nevěřícně se divím a nechápu.Člověk,který udělal více než by měl, pro tuto společnost je najednou nepohodlný.Ano skutečně: jak je zde psáno,se jedná o velmi zkušeného lékaře,který jako JEDINÝ z krajské záchranky má mnohaleté zkušenosti s leteckou záchrannou službou. Je velmi smutné,když pozice těchto profesí jsou diktována politiky,kterým je osud občanů naprosto lhostejný a jde jim jen o svou vlastní židli.A je mi o to více smutno z toho,že tento kvalitní lékař je nucen zachraňovat životy jiných národností,protože krajští "všemocní"ho vyštvali pro svou nadutost,aroganci a hloupost.Bylo mi ctí,pane PRIMAŘI s Vámi spolupracovat!
MUDr.XY | 2011-03-01 11:33:35 |
ReagovatS prací pana doktora Havlíka jsme byli na jihlavské záchrance spokojeni. Nevím proč schopné lidi měnit!!
Připojuji se ke kritice odvolání MUDr. Havlíka. Je to skvělý lékař a ještě lepší člověk. Kdo ho odvolal, by se měl stydět!
Měli by zveřejnit členy výběrové komise, ale názor už stejně máme. Někdo potřebuje teplé místečko, tak klidně vyšoupne schopného člověka.
To je špatné,když se v dnešní době ,,zbavujeme " takovýchto odborníků,jako je MUDr.Havlík.Právě vysočina by jich potřebovala víc.Pan Běhounek snad nespadá pod vysočinu?Myslím si,že je to všechno jen ,,špinavá politika",bohužel,ale doplatíme na to všichni.Spousta lidí je dost rozhořčena,nedá se s tím ještě něco dělat?
jihlavák | 2011-03-01 22:59:37 |
ReagovatMylím si, že by nebylo od věci pozvat do našeho města televizi a natočit tu špínu co se tady děje.
Tak je pozvěte,myslím,že by to zajímalo dost lidí,jak to vlastně všechno proběhlo.
Co jste zvolili to máte
Nechápu ,proč zde všichni pisálci naříkají nad chováním pana hejtmana Běhounka. To co jste si zvolili to máte a toto je poze jeden z důsledeků této volby.A to není vše, ČSSD zadlužuje kraj, dotuje v milionech zdravotní poplatky,nakupuje nesmyslně nekvalitní cestářská auta,blokuje konkurenci ve veřejné dopravě,atd atd. Tak prosím nenaříkejte co jste chtěli to máte.
petr123 | 2011-03-02 12:56:19 |
Reagovatsouhlasím s tímto názorem,ikdyž ta většina co je volila jsou nejspíš důchodci,normálně uvažující člověk tu špínu přece nevolí,nově zvolený pan primař GYNEKOLOG je prý chráněnec Běhounka,tzv.socdemák -nepotvrzený,ale dosti se angažovaný a především pelhřimovák.takže doufám,že vám všem to hlava bere proč jim byl havlík nepohodlný!
pravičák jak poleno | 2011-03-02 13:54:49 |
Reagovatjen malé upřesnění, gynekolog je z BRNA ne z Pelhřimova, tak ho pošlete dál na Moravu a ne zpět. Díky Pelhřimov
No to je zase paušalizace hodná inteligenta! :-o On byl Běhounek snad zvolen 100% voličů? Já jsem ho například nevolila, takže říct davu koho jste si zvolili, toho máte, je dost mimo mísu.
bláhová Dajána | 2011-03-03 10:55:32 |
ReagovatKdo bude další ?
Který z dalších špičkových odborníků, ochotných a vstřícných lékařů, bude po panu DOKTORU Havlíkovi "odejít" tajuplnou komisí teď ?
p.Havlik je spravedlivy,šikovny primař a zaslouži si zustat nadale ve sve funkci.my jihlavaci stojime při vas.
Protekce chce opět vítězit i s méně kvalifikovaným lékařem.
Vždy pro nás budete Primářem s velkým "P"
My všichni co Vás známe osobně a měli jsme čest s Vámi spolupracovat na výjezdech stojíme a budeme stát při Vás. Je čas oplatit Vaši každodenní vstřicnost a ochotu a postavit se Vás. Ať na tento post posadí kohokoli jiného, tak vždy když se řekne primář jihlavské záchranky, tak si všichni vybavíme Vás!Až si patřiční lidé uvědomí, že to nebylo zrovna lucidní rozhodnutí, mohou si akorát sáhnout na své svědomí, zda tím nepoškodili právě občany Jihlavy a potencionálně sebe.
Ale ti co vedou záchrannou službu žádné svědomí přece nemají..-asi kdo nedrží hubu a krok tak je nepohodlný..z kuloáru vím,že problémů na záchrance je o hodně více.
ano, problémů je víc, např. obsazení postu vrchní sestry Zdravotnického operačního střediska- vyhrál pan P. Sedlák, který je registrován ve svazku STB jako aktivní spolupracovník ...a k primaři Havlíkovi musím jen dodat, že takového člověka, co se odbornosti, vzdělání a profesionálního, i lidského přístupu Záchranná služba ještě neměla. Určitě ho MUDr. Vańatka nemůže nahradit, i když je dobrým organizátorem "Pelhřimovských podvečerů"..škoda že nezůstal jen jím...
Co se týče o minulosti pana Sedláka nevím,ale tento krok byl jedním z mála pozitivních které vedení udělalo.. naopak velký problém byl s odvolanou vrchní sestrou operačního střediska.
Všechny názory zde napsané na MUDr. Havlíka jsou skvělé,ale tím mu nepomůžeme.Chtělo by to zorganizovat podpisovou akci a zajít za panem hejtmanem ať nám to vysvětlí.
MUDr. J.T. | 2011-03-03 17:42:43 |
ReagovatPodpisová akce
Rozhodně aktivně podpisovou akci podporuji a připojím se k jakékoli iniciativě. V Karlových Varech za primáře ARO demonstrovali, tak aby se pan hejtman nedivil jak to dopadne v Jihlavě.
CHtělo by to ale reagovat rychle.Lidi,přece si nenecháme odejít odborníka-jihlaváka! Ráda se připojím a nejen já,ale aby nebylo už pozdě!Co všechno za nás budou pořád rozhodovat jiní!!!
boj za spravedlnost
Pro dr. Havlíka vše, lidí jako je on je opravdu moc málo ....... Za něj klidně vyrazíme do ulic !!!!!!!!!!!!!!!! Jen nechápu zmínku pana Jiřího o obsazené funkci vrchní ZOS ....????? To snad nebudeme spojovat, bývalá vrchní sestra měla za své chování opustit svou funkci už dávno a to je myslím podstatné !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vidím,že STB Vám mladším asi už nevadí.
obcan Jihlavy | 2011-03-04 15:14:38 |
Reagovatboj za spravedlnost
Souhlasím, souhlasím, souhlasím......na to se nedá jinak reagovat
Nejsem zrovna mladá a STB mi určitě vadilo a moc ....... Ale jen jsem nepochopila tu spojitost ????? Snažíme se bojovat za nespravedlivé odvolání kvalitního lékaře ...... ????? Totalitní doba byla v mnohém absurdní ..... ale kde jsme dnes ????? Léta žijeme ve strachu o práci, je nám vyhrožováno, jsme ponižováni......pracovní pohovory jsou podobné výslechům ve stylu .... máte vlastní názor můžete jít !!!!!!!!!!!!!!!! Dovolat se spravedlnosti je téměř nemožné ...... !!!Proč byl asi nepohodlný dr. Havlík ????? Asi proto že je to člověk vyjimečný a za takové lidi je třeba se postavit !!! Je jich totiž za jakéhokoliv režimu velice málo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ocan Jihlavy | 2011-03-04 16:34:54 |
ReagovatJeště by se dalo přeložit STB jako "su Třebíčský bonzák!
To STB nepatří k Dr. Havlíkovi, ale že na vedoucí místo dispečinku byl dosazen člověk, který by měl radši se svou minulostí zalézt někam odkud na něj nebude vidět. Třeba do kostela, který tak rád navštěvuje a dělá velikého svatouška.
To co se děje na záchrance se může stát akorát ve státní správě. Soukromník by si nevyhazoval schopné.Nedivme se, že ve zdravotnictví a armádě je takový bordel a chybějí peníze, když to vedou takovýto lidé. to se rozdávají peníze z cizího.
obcan Jihlavy | 2011-03-04 16:42:35 |
ReagovatZakuklená komise
1. Hlasovala vůbec nějaká komise ?
2. Pokud ano, můžeme vědět, kdo byli tedy její členové - ti "špičkoví odborníci na urgentní medicínu" ?
skutečnost
MUDr.Havlíka znám již 7let,nového primáře MUDr.Vaňatku asi 4 roky -co se manažerských a organizačních schopností týče (a ty jsou na této pozici víc než třeba),nesahá MUDr.Havlík MUDr.Vaňatkovi ani po kolena. A vím, že lékařských pochybení udělal Havlík víc než dost, jen to bylo vždy šikovně zameteno pod kobereček. Možná, by byly na místě názory lidí, kterým MUDr.Havlík zas až tak nepomohl (i u mého blízkého), nebo vyjádření ředitele záchranky, to by se většina autorů příspěvků i MUDr.Havlík přestali divit...
veridicus | 2011-03-04 18:44:09 |
Reagovatskutečná skutečnost
jasné, stručné, výstižné a pravda pravdoucí
o jakých pochybeních to píšete ? proč to tady veřejně neřeknete ? schováváte se snad za nějakým nickem, nejte snad sám Dr. Vańatka nebo Dr. Richterová ?..či snad někdo z té kvalitní komise co vybírala "toho nejlepšího" na post primáře Záchranné služby ?
souhlasím, s těmi termíny jako "špičkový odborník" apod. bych velice šetřil, ti kdo používají tento termín ve skutečnosti na setkání se špičkovým odborníkem teprve čekají. Také jsem se něco o "kvalitách" p.Havlíka doslechl.
Pracuji na ZZS už hodně let (nikoli na stanovišti, kde MUDr.Havlík),ale vím od kolegů a není asi žádným tajemstvím, že se MUDr.Havlíkovi podařilo v Jihlavě v poslední době kolektiv spolupracovníků celkem úspěšně zdevastovat a rozbít, tak to asi takový odborník nebude, jen se o tom bojí v Jihlavě mluvit. Ředitelce držím palce.
aaa jana kubalová se nám ozvala....
Jano,to si snad děláš legraci!!! Pokud vím rádi tam nemají především tebe a stejné je to s tebou i v nemocnici. Moc sympatií zde NEMÁŠ.
doktor Jirka | 2011-03-05 09:20:32 |
ReagovatKterého ředitele záchranky máte na mysli?
Daniela | 2011-03-05 20:59:12 |
ReagovatDost odvážné tvrzení od osoby, co zřejmě nemůže překousnout úspěchy druhých! Jasně,je toho dost kladnýho na bývalém primařovi, mediálně profláknutý,vyhraný konkurs ve Vídni,volební úspěch,holt ty záporné stránky si musíme vymyslet,když už nejsou! Pane doktore, podporujeme Vás!
Lenka Zápotočná,Jihlava | 2011-03-06 08:34:37 |
ReagovatJe to svinstvo, co se děje v jihlavské nemocnici a anonymní komentáře a tajné hlasování "odborníků" tomu dodávají korunu. Pana Havlíka si nesmírně vážím jako člověka i jako doktora. A je to škoda, že se nemocnice zbavuje schopného člověka.
Tak z nemocnice už ho taky vyhodili ? Tak se mi zdá, že to jde s panem odborníkem nějak z kopce :-)
Jsem lékař z jihlavské nemocnice..MUDr-Havlík zde externě pracuje dlouho a jsme rádi.!!Vím o té hnusné skupince neschopných lidí ze záchranky,které svými činy nevynikají,proto se zde ozývají! Je to partička neschopných ženských,které to tam vedou a jednou dovedou do zkázy!!! Setkáváme se zde v nemocnici několik let,proto vím co zde píši.Mirek Havlík je vynikající lékař,o jeho pochybeních tady bohužel nikdo neví,proto neplácejte nesmysly!! Je poctivý a hodný až příliš,proto na tu svoji dobrotu dojel!!
doktor Jiří | 2011-03-05 09:09:52 |
Reagovatjak tak koukám,jeden člověk přišel do služby včera na sedmou a psal a psal .ooo jak čestné!Míra je dobrý člověk a dobrý doktor,všichni víme,že jste spolu měli rozpory,spíš by jsi sem měla napsat proč tě nechtějí na jiných záchrankách a musíš z Brna dojíždět až do Jihlavy
odpůrce jany:) | 2011-03-05 10:06:20 |
ReagovatNevíte někdo, kolik dává ten doktor Havlík za kladný příspěvek ?? Jak tak čtu některé příspěvky, tak asi hodně. (že bych se přidal :-))
Nebo to je spíš "co je doma to se (ne)počítá ?
honza ji. | 2011-03-04 23:28:33 |
ReagovatKdo měl to štěstí a čest pana Havlíka poznat, nemůže napsat nic ošklivého. Je to nesmírně vzácný člověk, obětavý, skromný, žijící svou prací. Ty komentáře o tom vypovídají a i dnes se za peníze vše kupovat nemusí!
Kdo měl možnost opravdu pana Havlíka poznat, raději nic nepíše.
mě by spíš zajímalo kolik dává Vaňatka za záporný...
konkrétně
Znám doktora Havlíka už opravdu hodně let, nikdy jsem o žádných chybách zametených pod kobereček neslyšela ..... myslím že právě o jeho chybách ,kdyby byly by se už dávno mluvilo .....!!!!???? Snad by ta hrstka co se rozhodla tady o něm tak ošklivě psát mohla být konkrétní ????? Nevzpomínám ani že by se mluvilo o tom že někomu ublížil ????? Že by si někdo za ty roky z klientů na něho ztěžoval ..... Naopak neváhal přijít z volna a doprovázet otce jednoho svého kolegy záchranáře na vyšší pracoviště, když byly všechny posádky vyjeté a na základně nebyl lékař ..... ?? A to nebylo jednou kdy ze svého volna neváhal a jel zachranovat ..... ??? Svou funkci už vykonával kolik let a jestli se něco na jeho adresu říkalo, tak snad jedině to, že je až příliš hodný !!!!! Proč tady padají až tak silná slova ????? Pan doktor Vańatka mohl dělat primáře někde kde by bylo třeba už načase měnit ????? Nevěřme anonymním pomluvám ?????? Kdo z vás by měl odvahu říct to doktoru Havlíkovi z očí do očí ???????????????????
zdravotní sestra | 2011-03-05 13:14:31 |
Reagovatpravda a lež
Člověk se velmi snadno pošpiní a pravda se v dnešní době dokazuje jenom velmi těžko. Vy, kteří znáte MUDr. Havlíka lépe než my všichni co s ním pracujeme a setkáváme poměrně často tady o něm říkáte nějaké nepodložené informace. Kdyby se stalo, že by pochybyl, což se nedá nikdy o nikom říct, že ne, protože jsme jenom lidi a nikdo z nás není dokonalý, ale vedení záchranky by těmito případy besprostředně argumentovalo a byl by to ten primární důvod, proč by se tak kvalitního lékaře chtěli zbavit. Takže by bylo vhodné nejdřív si něco ověřit a poté to interpretovat veřejnosti. Rozhodně si nemyslím, že by člověk, který má tři roky atestaci z urgentní medicíny byl vhodným kandidátem na toto místo.
No a právě proto, že se člověk snadno pošpiní, by měla být tato diskuze skončena. To mu udělala redakce medvědí službu.
Zajímalo by mě, jak je možné, že byla provedena i výměna vrchní sestry v Pelhřimově, přestože to nebylo po 5 ti letech, jak píše p.ředitelka. Navíc je opravdu zajímavé, že jde o velmi blízkou přítelkyni Dr. Vaňatky...
Můžete to prosím více rozvinout?
přihlížející | 2011-03-07 09:21:46 |
Reagovatvýměna byla po necelých 2 letech a co přesně spolu Vaňatka s Pospíšilovou dělali těch několik let, kdy spolu žili nevím, ale asi to,co obvykle lidé dělají a nyní jsou stále v úzkém pracovním kontaktu. Proč s ním není v Jihlavě ? Asi je potřeba kontroly v Pelhřimově.
To co spolu dělali je pouze jejich věc a nikoho jiného. Je vidět, že lidi vždy než by si ověřili vše potřebný k danému tématu, tak budou házet špínu na ty co někoho nahrazují, ale jestli jste si všimli, tak mi nejsme v politice, ale jen v ZZS. Vzhledem k tomu, že je to interní záležitost ZZS, tak nebudu na veřejnost říkat proč asi ta výměna nastala, každý kdo ví jak to bylo nepotřebuje vysvětlení a to že se vypouští takový věci na veřejnost, která není zasvědcena, tak je to moc smutný. A lidská závist je nejhorší vlastnost, kterou člověk může mít.
No to víte, on se bojí, že se pozná, že není zas až taková hvězda.
pan doktor Havlík je možná dobrý lékař ..i když chybička se může vloudit, ale není zas tak dobrý primář - měl méně prosazovat svoji manželku avůbec je špatné, že pracovali manželé na stejném stanovišti - vždy´t scháněli jen drby a dělali komploty proti poctivým lidem na záchrance
Koukám jak jste se nám pěkně rozpovídali,(mamželky,milenky,hérečky, chlastání,píchání...)to je pěkná partička
obcan Jihlavy | 2011-03-07 21:52:39 |
ReagovatNechápu proč se tady probírá kdo s kým a kde?to je přece každého věc.Vždyť tyto komentáře mají být reakcí na článek uveřejněný v jihlavských listech o odchodu Dr. Havlíka a o tom co si veřejnost myslí-ať už kladně či záporně.Tak se prosím držme tohoto tématu.Pro mne osobně je pan Dr. Havlík nejlepší lékař kterého znám jak po stránce odborné tak lidské.
To že Havlík v podnapilém stavu rozváží personál a následně bourá, to asi taky nikomu nevadí... Hlavně že je hodný.
A taky ,když byl malý tak trhal mouchám nožičky.
VÁŽENÍ,
mějte prosím na paměti,že každý komentář,ač anonymní,má svou IP adresu.
V případě,že se jedná o informaci,která se nezakládá na pravdě a vážně poškozuje pověst dotyčného,je možné podat právní cestou trestní oznámení.
Vážená paní,co pracujete na CD ZZS Jihlava a neustále píšete z jedné totožné adresy své nejapné komentáře.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! | 2011-03-15 21:48:13 |
Reagovat