Stěžovatelé prohráli soud: zimáčku už nic nebrání
Ani krajský soud nedal za pravdu odpůrcům stavby vedlejší ledové plochy v Tyršově ulici. Zamítl stížnost na postup krajského úřadu. Vedení města i Dukly si oddechlo.
Krajský úřad totiž zamítl odvolání stěžovatelů, kterým vadí údajné zvýšení dopravy při vyjíždění aut z podzemních garáží, a potvrdil rozhodnutí jihlavského stavebního úřadu. Poté ale osm sousedů pod vedením Jany Štěpánkové podalo žalobu na kraj za chybný postup a navrhli, aby se veškeré dění kolem stavby zastavilo, dokud se spor nevyřeší.
„To by trvalo několik měsíců a mohlo by to i ohrozit dotace,“ uvedl jednatel HC Dukla Bedřich Ščerban, který upozorňuje, že všechny dotčené orgány daly souhlas se stavbou. Krajský soud ale toto tzv. předběžné opatření nevydal, a tím platí stavební povolení ze srpna.
Dodavatel byl už vybrán (firma Podzimek) a může se na podzim začít stavět, přestože stěžovatelka Štěpánková se nechala už před časem slyšet, že se odvolá až k Nejvyššímu soudu.
„Vyšli jsme stížnostem maximálně vstříc, když jsme snížili parkoviště a za nemalé peníze předělali projekt, aby výjezd mohl být až u ulice Tolstého. Když i poté někteří trvají na protestech, tak opravdu nevím, o co jim jde,“ říká primátor Jaroslav Vymazal (ODS).
Obyvatelé tvrdí, že „zimáček“ znehodnotí cenu nemovitostí v jeho okolí. Primátor i jednatel Dukly ale tvrdí, že se naopak kvalita bydlení zlepší – např. tím, že střecha haly bude osazena zelení. Stavba má stát 180 milionů, 150 z toho pokryjí dotace. Obsazení ledu na ploše je podle Bedřicha Ščerbana už teď naplněné – díky mládeži, amatérům a krasobruslení.
Diskuze k článku
Nový komentářŽe by vyhrál zdravý rozum? 3x hurá!
Bohužel, zdravý rozum dostal na frak.
3 x fuj.
Tady se hlásí Kajda, že dá 3 x tolik na svůj milovaný zimáček, než zbylí dva.
Už aby ten nový zimáček stál!!!:))
To je pořád nějakého frflání
Kajda, Martin a Petr přidají ze svého každý pár melounů a bude vymalováno. Přece by nechtěli, aby něco platili daňoví poplatníci, které vůbec nezajímá, jestli nějací nadšenci postrkují holemi kramflek.
příště více kompetence
Nepohoršujme se, že se obyvatele Tyršovy ulice brání. Pro svou ochranu využívají legitimní postupy. Že původní jednání a rozhodování radnice nebylo košer naznal i odvolací orgán a ruku na srdce, i místní cyklostezka se moc nepovedla. Kdo ví, jak by se chovali ti, kdo označují "Tyršovce" za "kverulanty", kdyby šlo o jejich bydlení?
Jihlavák | 2011-09-09 10:02:06 |
ReagovatPřesně tak. Kdo z nás by chtěl něco takového v blízkosti svého bydliště? Viz příklad fotbalového stánku. Taky rozhodnutí zdravého rozumu. Akorát že obyvatelé v okolí jsou na prášky.
Ale koho to vlastně zajímá. Vždyť šeft je až na prvním místě.
Já se pohoršuju
Já se nad nimi tedy rozhodně pohoršuji. Nejde totiž vůbec o stížnost občanů, ale jen jedné poblázněné občanky, která je všechny přemluvila. Z mladých rodin tam nikdo neni! Navíc ty její výmluvy a argumenty jsou naprosto zcestné!
Paní není kverulantka, jak hanil primátor
I kdyby cyklostezka a nová stavba v Tyršovce vadila byť jediné osobě, má právo se bránit. Spíše se ptejme, co radili hokejoví experti z Liberce, Litvínova nebo Vítkovic jihlavské delegaci k dostavbě zimáku na tomto místě? Toto hlava nebere, zase byli Jihlaváci papežštější než papež (včele se svým prolhaným Vovsíkem).
Jihlavák | 2011-09-10 17:36:11 |
Reagovatdalší várka radničních lží
Primátor Vymazal nám zase vykládá starou pohádku o tom jak nějaká krabice v centru bude děsně krásná, když bude mít na střeše "zeleň".
Vzpomínáte, jak měl shitypark taky nevyčnívat nad most a měl mít na střeše zeleň?
Zase z nás dělají blbce.
Nevím proč stavětz novej zimák? Jedině pro veřejnost,to snad pro ty nefakčenky,kteří neumí ani ťuknout do tý kulatý gumy?
nenavášej se do dukli! Přýštý rok vihrajeme Vymazalcup, postoupýme do ekstralygi a fšechno vihrajem! HC Dukla je nejlepčý tím na svjetě! Novej stadyjón potčebujem protože bez pořádního letu se nedá hrád pořádnej hokej.
A že nebude na chodnýki? No a co? Stejňe se na nych nedá jezdyt na bruslýh...
Věrný fanda HC Dukla | 2011-09-09 10:36:42 |
ReagovatPan primátor Vymazal, hubu medem namazal.
Koumáku něco na střeše shityparku roste, ale mě by zajímala jiná věc a to zda dojde na na tvrzení p.Vovsíka, že si zimáček na sebe vydělá a z obecní kasy nebude na provoz potřebovat ani kačku. Jinak sám na diskuzním fóru města kritizoval zvýšení ročního příspěvku za mladé hokejisty, on kovaný pravičák tam vedl socialistické až komunistické úvahy ve smyslu, že hokej se stane sportem jen pro bohaté.
Další díra na dotace města??? | 2011-09-09 17:58:06 |
ReagovatRadek Vovsík je veřejně usvědčený lhář,
tak je třeba brát i jeho socialistické hlášky.
Jihlavák | 2011-09-10 17:28:56 |
Reagovatty věrnej znáš ty vůbec pravidla hokeje?
Jestli tak, jak pravopis, tak potěš pámbů.
nehodíš na stadion jen kouřit a prát se?
Potěš pámbů, jestli Fanda skutečně nerozezná takovou do očí bijící ironii, pak tomu "prafopysu" skutečně moc ve škole nedal.
Fando, proč by tam měl něco házet ?
postavte radši další tribuny a vyhřívanej trávník týmu FC Vysočina!! My tu ligu vykopeme! My jsme nejlepší na celým světě! Každej musí fandit FC Vysočině. Fandím já, fandí i koktavej a brejlatej Míra, fandí všichni!
My jsme ten správnej tým, společně todokážeme
míša jindrů | 2011-09-09 13:16:42 |
ReagovatTo chce mokrý ručník na hlavu a klid......
Všem přispěvatelům:
http://www.jihlavske-listy.cz/clanek9251-zacina-tyden-dusevniho-zdravi-v-lecebne.html
Tak se Kreténe nezapomeň zúčastnit. Třeba tě aspoň trochu vylepší.
Výborná zpráva
Po všech těch super a hyper obchodech konečně v Jihlavě něco pro lidi.Většina přispěvatelů diskuse nepochopila,že vedlejší hala bude pro mládež Dukly,na veřejné bruslení a pro amatéry,kteří si chtějí zahrát hokej.A když už se tak navážíte do Dukly,asi jste zapomněli,kdo proslavil Jihlavu po celé Evropě.
Výborná zpráva!
pro kelta
Hoďte na kelta síť, je to blázen.
Keltovi už nestačí menhir. Asi by chtěl Stonehenge. Pan primátor mu jistě vyhoví. Bude se tam vyučovat nová generace druidů, a možná i nějaký amatérský druid.
Tady přece nejde vůbec o Duklu. Tady jde o to, že se staví ze starého nový a navíc na nevhodným místě. To místo vyhovovalo možná před čtyřiceti lety. Dnes to bude hala sevřená ze třech směrů a nebude okolo k hnutí. Logicky by měla hala stát mimo centrum města. Jenomže kdyby se postavila nová hala na jiném místě, co by pak majitel se starou halou dělal??? A tak se udělá ze staré nová a je to. By mě zajímalo jak by dopadlo referendum.Odhaduji tak 80 - 20 proti rekonstrukci.
Pánové jak Vás tak čtu tak si asi myslím,že nikdo zvás nemá pravdu.kde byla DUKLA, když v Jihlavě vznikal zimní stadion. Možná snad v Olomouci jako UDA čili rozuměj ústřední dům armády proto ty tří kroužky na tradičních dresech v barvách jiných než dnes jsou. S podravem Hokeji zdar. Váš pamětník.
Pamětník | 2011-09-09 18:08:05 |
ReagovatÚDA nebo Dukla
Pamětníku, pletete se. Byla ÚDA Praha, nikoliv Olomouc. Olomouc měla Moravii a později Duklu, kterou ale veřejnost nepřijala. A protože Jihlava měla v té době čerstvě postavenej stadion, ale neměla hokejový tým, tak se Dukla Olomouc přesunula do Jihlavy. To bylo v roce 1956. V roce 1957 definitivně vzniká Dukla Jihlava.
Rozum
Ano, umístění zimáku v Jihlavě v dnešní době není ideální. Ale pokud nebude zrekonstruován tento, nebude mít Jihlava žádný, protože za 700 milionů si dneska nikdo stadion dovolit stavět nemůže. Takže nejen, že se jako jediná z dřívějších spičkových týmů propadla dolů, ale ani stadion by Jihlava neměla. Pěkně děkuju za takovou díru, kde ani pořadný stadion není.
A ta malá hala, která se má postavit, je určena z velké části pro veřejnost.
Malá hala pro veřejnost
mohla stát už dávno u ZŠ Seifertova a v porovnání s dnešní stavbou doslova za pár korun. Jak bývá dobrým zvykem, viník zmařeného projektu, který už byl připraven se ani nehledal.
Jihlavák | 2011-09-11 06:22:21 |
Reagovatvážený pane.. a četl jste články související se stavbou u ZŠ? Navíc, kdyby nezačla spor paní Štěpánková, která tuším bydlí v nejvyšším patře daného domu, která tvrdí, že lidem bude svítit do oken světlo z aut..a zvýší se hlučnost, či co to povídala, tak nikdo jiný - dle mého názoru - s oficiálním protestem nepřišel...A byla by alespoň z určité části zvýšena kapacita parkovacích míst pro velkou část centra města, kde si lidé stěžují, že nemají kde parkovat!
A ještě jedna věc..Dle mne by se uživila i stavba u ZŠ Seifertova společně s "malým zimáčkem" u HZS..I z toho důvodu, že Kraj Vysočina má velký počet ať profesionálních hokejistů, poloprofesionálních, i ryze amatérských.. A to ještě nemluvím o veřejnosti či školách...
Paní Štěpánková bydlí v přízemí, okna pokojů má přímo proti plánovanému výjezdu z garáží a před tyto okna jí bude ještě instalováno velké zrcadlo. Parkovacích míst pod halou má být 57. Stálé místo budou mít hráči Dukly, zaměstnanci a managment, dále určitě sponzoři a někteří radní. Naproti tomu ubudou neplacená místa vedle venkovní plochy na Tyršově ulici, bude zde obousměrný provoz. Takže nic moc nepřibude. Nakonec VIP karta pro parkovací místo byla nabídnuta i paní Štěpánkové a dalším odpůrcům stavby, když nebudou stavbu blokovat.
:D
Taaak....bába a její spolek znuděných důchodců a zapšklých skorodůchodců se můžou jít vycpat :D Juch!
Juch !
Daňoví poplatníci, radujte se. Nebudete muset nic dávat. Přihlásil se další bohatý mecenáš - Luda. Kolika miliónky přispěješ, Ludo ? Nebuď škrob.
:D
To, že z daní živíte jednoho cikána Vám nevadí a nový zimák jo? :D
Ale Ludo, to víš, že mi nový zimák nevadí.
Když se tady tak velkomyslně nabízíš, že to zacáluješ, proč by mi měl vadit?
opatrně, taky budete jednou senior :-)
a bylo by dobré si na stará kolena najít pozitivnější aktivitu, než se ventilovat v komentářích JL
Jihlavák | 2011-09-11 16:45:20 |
ReagovatVýborná zpráva!!! A vy lenoši co sedíte doma na zadku se drapněte za frňák. Jihlava zimak potrebuje jako sůl. Ne pro Duklu, ale pro nás, pro amatéry, pro naše děti, sourozence, proto aby byl doma klid. Ne kazdemu vyhovuje chodit hrát a trénovat kdyz je zima i od deseti od večera. Podívejte se, jak je zaplněna hala uz ted a to ještě není sezóna.
Zimák je Jihlavě platnej jako mrtvýmu.
Urna, rakev, nebo řádné rozloučení. Máš pravdu.
velký palec nahoru!!!!
Sportovec | 2011-09-12 18:37:50 |
ReagovatTak zimák nebo zimník?
asdf: kdyz se ti tady tak nelíbí, tak mazej do Prahy ty matlo!
pro...
Tak si laskavě ten hokej zaplať sám, nechápu proč by Ti ho měli platit i Ti ostatní, sežeň si sponzory, snaž se, a probuď se z letargie, kdy všichni platili všechno, Ty zakuklenej marxisto.
Pro Jana
Přesně tak. A zakuklený marxista Trojtečka je obětí nějaké podivné asociace myšlenek. V Jihlavě je větší zima než v Praze, takže si myslím, že moje otázka jak řešit dilema zimák nebo zimník byla docela na místě. Jihlaváci podle mne opravdu potřebují spíše zimníky (i školky, opravené komunikace a další problémy, které je trápí) než zimák.
pro asdf
Přesně tak, Jihlava nepotřebuje další zimák včetně Dukly, ať si to milí zlatí hoši z Dukly pěkně zaplatí a provozují sami.
Hlavně koukejte pořádně cálovat, když ten hokejíček tak milujete, aby na to vaše sportování v zachrchlané a zaprděné hale nemuseli doplácet formou dotací nebruslící občané města.
sportujte, ale za svoje:-))) | 2011-09-16 06:00:45 |
Reagovat...
No jo, Jihlava zimák potřebuje, ale ne na tomhle blbým místě, nýbrž úplně jinde. Tak je to.
Opět lež jako věž
Po přečtení tohoto článku jsem se nestačil divit. Autor článku se ani nesnažil ověřit základní fakta. Možná, že by příště mohl oslovit i druhou stranu sporu, jak to dělají jiní novináři pro vyváženost obsahu. Soud ohledně územního rozhodnutí stále běží, pouze bylo zamítnuto předběžné opatřeni na pozastavení územního rozhodnutí do rozhodnutí soudu. Dále stále není platné stavební povolení, v těchto dnech o něm teprve začal rozhodovat Kraj Vysočina, což samozřejmě zatím stavbě brání, jestli teda zákony platí i v Jihlavě. A ještě k stále opakovaným lžím primátora "cyklostezky" Vymazala. K žádným ústupkům obyvatelům Tyršovky samozřejmě nedošlo. Původní projekt za více jak 500 milonů pro nový velký zimní stadion dělal jiný projektant a tento projekt nedostal povolení od všech státních orgánů a město nemělo ani prostředky na jeho financování, tato stavba nesplňovala také podmínky pro čerpání dotace z EU. Poté se oslovil jiný projektant a ten navrhl tuto stavbu a projekt je beze změny doteď. A první protest následoval až proti uzemnímu rozhodnutí této zmenšené stavby. Výjezd do ulice Tolstého byl navržen jen ústně, změna do stavebního povolení byla zamítnuta a s tímto řešením by stejně nesouhlasily všechny dotčené státní orgány, což následně odpůrcům stavby potvrdily. A na závěr odpovím na otázku pana primátora a jeho kolegům z opoziční smlouvy na radnici. Odpůrcům stavby stále jde o to, aby byly dodržovány platné zákony a nebyla omezována jejich práva.
Poslední dobou se nějak množí stížnosti čtenářů na neobjektivitu a diletantství novinářských článků. Jako by základním kriteriem našich novinářů nebyla objektivnost, ale loajalita k chlebodárcům. Snad naši novináři nepošilhávají po neblaze proslulém "Junge Front heute" - hlásné troubě ODS? Tam je podobná loajalita striktně vyžadována.
Jsou-li pravdivá fakta uvedená Georgem (není důvod nevěřit),
pak primátor podněcuje svým lhaním a manipulacemi k nesnášenlivosti vůči obyvatelům Tyršovy ulice.
a to je velmi vážné | 2011-09-14 07:59:49 |
Reagovatty jdi taky do prdele. Neumíš jiny argument nn
Nez zaplat si to sám?
pro...
Vidím, že slovo "pr.el" je tvoje nejoblíbenější, takže másš určitě místo hlavy taky "pr.el", vlastně celej jsi jedna velká "pr.el". Jinak z Tvých bohuprostých, nesmysluplných výlevů o financování Dukly a provozu Zimáku nic není, jsou k ničemu jako Ty.
Pro Jana
Milý trojtečka má poněkud omezený slovník. Tak myslím, že by místo zimáku potřeboval doplnit si zanedbané vzdělání a znalost slušného chování. Takový kurz slušnosti by mu určitě prospěl víc než zimák a vyšlo by to určitě nepoměrně levněji.
Taky se mi zdá,že pan Jan je veliký sprosťák.Zasluhoval by dostat na budku.
Mě se zase zdá, že pan LBA by potřeboval navštívit očního lékaře. Poněkud švidrá a nesleduje, co kdo napsal. Ale klid, pane LBA, lékařská věda je již pokročilá a budete-li poslouchat rady lékaře, budete se moci bez problémů účastnit i internetových diskusí. Buďte zdráv.
pro LBA
Nevím jestli neumíš číst, nebo je to něco jiného, ale to co jsi napsal, je holý nesmysl a samozřejmě lež jako věž.
myslím, že vzdelaní doplnit nepotrebuji Pánové. Co si ale myslím je, že vám se Jihlava ničím nezavdeci a nebaví mě číst vaše výlevy, které jsou pouze o tom, jak je vse na hovno a vy víte vše nejlip. Jste matloni. Toť vše. ;-)
No, neříkal jsem to?
Trojtečku by v tom kurzu třeba naučili, že inteligent používá výraz "exkrement".
vždyť to říkám. Jsi matloň. Už jen proto, že do určitých spojení se hodí jiná slova. Na tebe jsou ale ještě moc slušná. S tebou bych si poradil jinak. ;-)
Drahý trojtečko !
Nedovol emocím, aby tebou cloumaly. Uposlechni osvědčené rady pana Náplavy a omyj si přirození teplou vodou. Udělá se ti lépe. Rovněž bych v tvém případě doporučoval klid na lůžku. Ticho léčí.
své emoce mám pod kontrolou. Ty se ale starej radši o sebe, protože se moc staráš o vše okolo a péči by jsi měl věnovat hlavně sobě.
pro ...
To asi těžko, stačí si přečíst Tvoje komentáře, pouze nadávky a arogance, nic jiného jsi zatím nenapsal. Jsi určitě chabého rozumu, nebo spíše žádného rozumu, sprostý cholerik a stabilně naštvaný individuum, které nemá rádo lidi a okolní svět. Měl by ses odstěhovat někam do "jungle", kde jsou ještě lidojedi, Ti by Tě snědli a byl by na světě klid a mír.
koho jen mi trojtečka připomíná
jo,už asi vím, hokejového výtržníka, vyobcovaného černoprdelníka, nechtěného odeésáka, no prostě marňase plného žluče a hnoje Tomáše Sedláka.
pamětník | 2011-09-15 12:31:11 |
ReagovatTak to jsi právě těžce mimo. Ve spOlecnosti se cítím nejlip, můj pohled na svět je pouze pozitivní, ale az do doby, kdy vidím bandu ubracencu, který porad nad něčím brečí a něco se jim nelíbí. Nejraději kolem sebe lidi chválím, ale tady jak se každy vyjadřuje, každý by všechno udělal líp a všemu rozumí, tak se mi chce zvracet. Netýká se to je hokeje a sportu v Jihlavě jako takového, ale podívej se kolem na všechny diskuze. Vše je špatně. Já si všímám toho co je dobře, ale tahle lidska demence v podání anonymity internetu mi už pije krev. Víte o tom kulový, ale proc si nezanadávat že? To vás za to doma ženská bije, kdyz řeknete něco co se vám nelíbí, že ty slinty píšete sem? Všude ta samá písnička. Podvod, podplácení, Vovsík. Kdyz jste tak prudce inteligentní, tak jdete na radnici a běžte ji vést.
A to Vám nevadí, když primátor města bez uzardění lže a útočí na bránící se občany?
pokud ne, měl byste si s tím někam dojít | 2011-09-15 13:28:00 |
Reagovatjeden důkaz o tom že vědomě lže? Prosím nezvratný, ne jedna bába povídala.
Jinými slovy primátor tvrdí, že předělaný (nový) projekt se zadával kvůli paní Štěpánkové
jedna lež | 2011-09-15 14:53:13 |
Reagovat1) žádná změna projektu ohledně výjezdu do Tolstého ulice nebyla stavebnímu úřadu, účastníkům řízení ani státním orgánům k posouzení předložena, jednoduše neexistuje
2) 11.3.2010 vyšel článek o nové tréninkové hale, na kterou se dokončuje projekt a je připravené stavební povolení. V tomto článku není ani zmíňka o odpůrcích stavby z Tyršovy ulice a této stavbě nic nestojí v cestě, jak náměstek primátora píše. Majitelé nemovitostí v Tyršově ulici napadli až stavební povolení na tuto redukovanou stavbu (1 podlaží pro garáže, nikoli 3) a vstoupili do hry až po tomto datu.
http://hokej.idnes.cz/rekonstrukce-zimniho-stadionu-musi-pockat-rika-namestek-primatora-jihlavy-17f-/hok_1liga.aspx?c=A100311_160702_hok_1liga_cig
není to spíš o tom kdo psal ten článek?
Začalo to takhle, na velkou halu nejsou peníze, postavíme malou:
http://www.zjihlavy.cz/c1-oprava-zimniho-stadionu-se-odklada
dále problém jen Zelení:
http://jihlavsky.denik.cz/zpravy_region/treninkova-hala-budi-emoce20100302.html
a poté cituji:„Odvolání obyvatel mě překvapilo, protože jsme iniciovali vstřícné schůzky s nimi a po té poslední jsme měli dojem, že stavbu přijali a jsou s ní srozuměni," uvedl náměstek Vovsík. Tedy žádné ústupky a změny v projektu, jednodue to chtěli protlačit silou.
http://www.jihlavske-listy.cz/clanek5881-zimacek-ma-dotaci-sousede-se-odvolali.html?komentare=vse
A podobně se lže i v případě zkrachovalé obnovy kanalizace za půl miliardy
spousta lží | 2011-09-15 16:35:15 |
ReagovatChvástání se našeho trojtečky nezná mezí.
On prý myslí pozitivně a každého jen chválí. Zvláště ty na radnici. Pamětníku, mnohomluvný projev trojtečky mi skutečně dotyčného podezřele připomíná. Vážení, zaznamenali jste v nabubřelých trojtečkových projevech nějakou chválu? Vlastně ano - Vovsíka. Tím mi zase připomíná neblaze proslulého Bédu Šulistu.
pánové. Neznám nikoho ze zastupitestva a možná ani nechci. Jinak k tomu co jsi napsal. Myslíš, že za všechno muže vymazal? Že je v tom od zacatku vědomy podvod? Tady mluvíš o vymazalovi, ale píšeš o vovsikovi. Zimak byl potreba a u skoly padnul a myslím že druhy na stejném míste je nejlepším řešením. Kanalizace je hlavně vinou někoho jinyho nemyslíš?
Jan Mazanec v článku necituje Vovsíka, ale Vymazala, proto se v komentářích nehodnotí Vovsík (i když to všechno spískal), ale Vymazal. Že je vystupování Vymazala nekorektní a jako takové nepřijatelné pro pozici primátora je jasné.
co se ještě musí stát, aby se na radnici tolik nelhalo? | 2011-09-16 08:28:00 |
ReagovatPro trojtečku.
"Zimak byl potreba?" Nejvíc by bylo "potreba", abys už konečně přestal žvanit, radniční patolízale !
trojtečka, Rimsy, ujo apod.=šedá eminence v důchodu
tipuji Janderku Ericha | 2011-09-16 12:28:10 |
ReagovatVidíš. Kdo tady uraží jsi ty. A ano. Zimní stadion je potreba opravit, nebo zbourat. Vzhledem k tomu, že cca 80% jde z fondu EU je to dobrá volba, protože jinak by stejnou cenu stalo zbourani a odvezení a na to by určitě dotace nešla. Btw. Můžete mi říct, především Matla Asdf co by se Vám v Jihlavě líbilo vystavět, nebo opravit? Přímo Vám co by udělalo radost. Neberte kanalizaci a chodníky. To chce každy, ale co přesně v oblasti sportu, kultury apod. Odpovídám pouze na normální odpovědi. Jestli tady zase bude snůžka pitomIn, tak se jen ujistim, že Vám jde jen o to někoho očernit a poradne si zanadávat. Diky
Ach, jo.
A nedá si pokoj a nedá si pokoj ta naše "snůŽka pitomLn.". Inu, jak praví staré přísloví: "Žádný učený z nebe nespadl, ale hlupáky jako by vidlemi shazovali."
pro Trojtečku
Vážený Trojtečko. Píšete - neberte kanalizaci a chodníky. Tak se ptám. A co úplatky? Ty brát můžeme ? Abychom nedopadli jako Koudelka.
tak to vidíte. Vám se nic a nikdo nezavděčí. Vy čtete jen kritizovat.
Pro trojtečku
Neříkej. Ono se dá kritizovat jen pouhým čtením?
chcete. T9
Děkuji, ale TOP 09 opravdu NECHCI.
ty kreténe! Pisu že rám mělo být chcete a tě mi to tam napsala T9! Vypni tu tvoji 386 a jdi spát!
Pro trojtečku.
Zdá se, že ti odcházejí nervy. Takže 1) Na začátku věty píšeme velké písmeno. 2) "Pisu" - myslíš to město v Itálii s tou šikmou věží ? 3)"rám" - to jako k obrazu ? 4)"tě" jako tebe ? 5)"napsala" - nemělo být "napsalo" ? Víš ty co ? Zahoď tu tvou "klábosnici", kterou jsi rozmlátil vzteky, kup si novou a v pondělí nastup opět do ZŠ.
proč? Já většinou píšu z telefonu a tam to tolik neřeším. Nervy mi neodcházejí, ale ty jsi asi v koncích, když vytahuješ takové hlouposti. Zdá se ti to teď v pořádku?
Bravo ! ! !
Můžeš postoupit do vyššího ročníku. Hlavně, jestli ti nedochází kredit.