Reklama
Dnes je čtvrtek 26.12.2024     svátek má Štěpán / 2.svátek vánoční

Jihlavou půjdou nacionalisté


30.4.2009 Aktuality/Komentáře (57), autor:
admin

JIHLAVA (hm) - ­ Asi 150 až 250 pravicových radikálů má 6. června pochodovat Jihlavou na hřbitov. Radnice nemůže pochod zakázat, město čekají policejní manévry.

 Jako účel akce nahlásila magistrátu fyzická osoba "uctění památky obětí II. světové války", ale vše odpovídá scénáři loňské akce Národního odporu. Tu nahlásil Richard Lang z Jihlavy. "My to nejsme, to si asi s něčím pletete," uvedl pro JL Lang.

 I proto, že pochod nahlásila fyzická osoba, nemá radnice šanci ho zastavit. "Policie může zasáhnout jen tehdy, pokud se objeví šíření nebezpečných myšlenek. Město to bohužel bude stát hodně peněz a úsilí," říká primátor Jaroslav Vymazal (ODS).

 Nacionalisté mají na Vysočině silnou základnu. V dubnu mj. v Havlíčkově Brodě roznesli a vylepili 6000 letáků napadajících "žluté přistěhovalce" za to, že berou lidem práci. "Výlep byl dobře zorganizovaný, takže nikdo z aktivistů nebyl zadržen policií," chválí se pořadatelé na webu Národního odporu. Radikálové šikovně využívají frustraci z krize k nenávisti vůči menšinám a cizincům.

Diskuze k článku

Nový komentář

Kudy
No hlavně sem napište, kudy půjdou, abych věděl, kde nenechávat stát auto a nepohybovat se... oni tu památku umí uctívat důkladně...
Dom | 2009-04-30 10:35:17 | Reagovat
Nechte jim svobodu...
...ať můžou otevřeně říct, co chtějí a ukázat, jak to skutečně myslí. A treste je, za činy, ne za myšlenky. Pokud je svoboda jenom pro ty, se kterými souhlasím, o žádnou svobodu nejde. Ten člověk MÁ PRAVDU: http://www.zvedavec.org/komentare/2009/04/3126-projev-ktery-jste-nemeli-slyset.htm
Kolemjdoucí | 2009-04-30 10:43:30 | Reagovat
Kolemdoucí, některé myšlenky jsou natolik nebezpečné, že stojí za to předejít jejich realizaci. Kdyby byla zavčasu rozpoznána zrůdnost a nebezpečnost idey jedné německé strany, mohl si svět ušetřit moc a moc bolesti a smutku. Svoboda neznamená, že se může cokoliv.
bláhová Dajána | 2009-04-30 14:10:37 | Reagovat
Každý má svou pravdu! co taková STB
karpi | 2009-05-19 14:30:48 | Reagovat
Jasně, že každý má svou pravdu, má snad mít cizí pravdu? A nechápu proč sem pleteš STB. :-o
bláhová Dajána | 2009-05-20 07:12:24 | Reagovat
...
Svoboda je o tom, že se její části člověk vzdá, aby byla i pro ostatní. Vyspělá společnost pak musí tuto křehkou svobodu bránit, protože je neustále ohrožována lidmi, jakými jsou například ti, co se budou účastnit tohoto pochodu.
Tomáš V. | 2009-05-01 20:02:47 | Reagovat
Ještě, že tak poraženecky a zbaběle neuvažoval třeba polský král Jan Sobiesky. To by z vás dnes byl Turek a velebíte Alláha. Proč se máme něčeho vzdávat a ztrácet národní identitu? V minulosti jsme nemohli žít v jednom státě s Rakušáky, pak Němci a nakonec se Slováky a to se jedná o kulturně vyspělé národy. S Vietnamcem, Mongolem, islamistou budeme vycházet?Se tady začnou akorát roztahovat a žádat výhody a práva. Nakonec dopadnem jako Srbové v Kosovu.
K. | 2009-05-03 20:21:20 | Reagovat
Manévry...
A kdo má zájem o manévry, oni jistě ne, tak tam policisty neposílejte. Jen se pak vymlouváte na to kolik to stálo! Když dopředu řeknete, že tam nebudou, tak nepřijdou ani ti hrdinové co proti nim za hradbami policistů protestují a bude klid...
xy | 2009-04-30 12:49:50 | Reagovat
http://www.novinky.cz/domaci/167759-pokud-se-v-cesku-nic-nestane-sahnou-romove-k-nasili-mini-zpevak-gipsy-cz.html , kdo šíří nenávist?
Jeden z nich | 2009-04-30 18:17:22 | Reagovat
Nedávno jsem někde četl, jak jsou Romové diskriminováni. Opravdu se mají tak špatně, opravdu se jim tak křivdí?? Kolik Rómů pracuje? Jsou samozřejmě vyjímky, popeláři, ruční výkopové práce, to jsou fyzicky náročné práce a těmto Romům čest, pracujou a snaží se. Ale pak je tu zbytek, co se poflakujou, berou sociální dávky, nadělají si děti a pak žijou z jejich přídavků. Pak je člověk vidí v autě, v hernách, McDonaldu, na to najednou peníze mají. Kolikrát ukazují v televizi, jaký mají bordel kolem baráku, dostanou od měst bydlení a oni během dvou let byty zdevastovali, no co, dostanou přece další, byt se označí jako vybydlený, copak já, když si tedy udělám z bytu smeťák, dostanu další? Nedostanu, ale z Romů má každý strach, ihned je každý diskriminuje. V Jihlavě? MHD využívají zadarmo, kolikrát jsem viděl, jak cikána jen vyhodí z busu a druhej ílej dostane pokutu, to není diskriminace? To radnici nevadí? Proč tedy musím já platit jízdné, když Róm nemusí a nikdo to neřeší. Kolikrát dělají ve vozech MHD bordel, když jim někdo něco řekne, začnou vyhrožovat a ohánět se diskriminací, pak se divíte, že je nikdo nemá rád? Jsou to jen příživníci státu, vysávájí sociální dávky, zneužívají slova diskriminace, toho, že se jich každý bojí. Komár je užitečnější, než poflakující Róm. Jsem rád, že se našla skupina lidí, která se nebojí říct to nahlas. Vzpomenu si často na slova p. Sládka..diskriminace ne Romů, ale nás poctivých lidí. A to Romové vyhrožují, že emigrují, jen ať jdou, určitě na ně všude čekají s otevřenou náručí. Fandím DS a všem, kdo chtějí bojovat proti tomuto bezpráví, které se děje na nás. Romové se mají sakra dobře, měli by být sticha a být rádi, že český národ je tak hloupý a neschopný cokoli v této oblasti řešit.
Rasismus?? | 2009-04-30 21:23:29 | Reagovat
Extremismus, který v poslední době nabývá na síle je pouze důsledkem neschopnosti české vlády zamezit sociálnímu parazitování nepřizpůsobivých skupin na tomto státu. Je třeba si uvědomit, že stejná práva i povinnosti mají všichni občané. Pokud někdo zneužívá sociální systém,neplatí nájem,páchá trestnou činnost atd. měl by být brán k odpovědnosti. Mít plnou pusu rasismu a ohánět se lidskými právy je pouze alibismus a neschopnost řešit tuto otázku. Já se domnívám, že se jedná spíše o rasismus naruby a že bohužel tou ohroženou skupinou je většinová komunita. Proč Vietnamci, Ukrajinci, Mongolové a další menšiny pracují??? Odpovědní činitelé by si měli rychle uvědomit, že odkládáním řešení tohoto dlouholetého problému, pouze přihřívají polívčičku chlapcům v těžkých botkách. Jinak pokud je rasismus to, že chci, aby měli všichni nejen stejná práva ale i povinnosti, tak jsem asi taky rasistou.
satan | 2009-05-01 10:24:10 | Reagovat
"Pokud někdo zneužívá sociální systém,neplatí nájem,páchá trestnou činnost atd. měl by být brán k odpovědnosti." Ano, ale je jedno, jestli je bílý, snědý nebo puntíkovaný. Nelze házet všechny Romy do jednoho pytle. Měli bychom žít ve světě, kde si jsou všichni rovni a kde není nikdo předurčen k zavržení kvůli své barvě pleti.
Tomáš Vovsík | 2009-05-05 19:29:47 | Reagovat
Ano pane radní...
Výjimečně s vámi pane radní souhlasím, ale čtěte pořádně příspěvky na které reagujete. Papouškujete pouze to co jsem napsal výše, akorát používáte hloupé fráze. A právě tyto a podobné reakce našich politických představitelů jsou živnou půdou pro extremisty. Zkuste spíše hledat řešení problému, který existuje, přijďte s nějakou koncepcí. Dlouho o vás nebylo slyšet a hle volby nablízku, pan Vovsík vyráží do boje....Akorát se mi líbí, že se vyjímečně nezaštiťujete antikomunismem, ale stal se z vás bojovník proti rasismu. Asi jste šel do sebe. Jinak s aktivitami DS nesouhlasím, jen mně mrzí, že tyto hochy svým chováním jen zviditelňujete.
satan | 2009-05-05 20:58:02 | Reagovat
Pardon
Omlouvám se panu Vovsíkovi seniorovi, nevšiml jsem si křestního jména. Budiž mi odpuštěno...
satan | 2009-05-05 21:07:34 | Reagovat
...a táta se divil, proč se nepodepisuju celým jménem :)
Tomáš V. | 2009-05-06 00:15:13 | Reagovat
...a táta se divil, proč se nepodepisuju celým jménem :)
Tomáš V. | 2009-05-06 00:15:20 | Reagovat
hlubší kořeny
Satane - je zjevné, že opět mícháte hrušky s jablky. Jednak, když se podíváte do diskuzních příspěvků a na blog, zjistíte, že moje aktivita nijak neklesá bez ohledu na to, zda volby jsou či nejsou - a věřte, že v blížících se volbách do evropského parlamentu či do poslanecké sněmovny skutečně nemám žádné osobní ambice. Ale k podstatě věci: Současný nárůst aktivit extremistických skupin (ať již extrémně pravicových či kevicových) má daleko hlubší kořeny, než vámi uváděné přehlížení této problematiky stávající politickou reprezentací. Je třeba si uvědomit, že tento nárůst není záležitostí lokální, ale celoevropskou (stačí vzpomenout maďarské gardy, politický vývoj v Rakousku, Francii, na demonstrace v Německu,...). Tudíž i příčina bude mnohem obecnějšího charakteru. Rozhodně jednou z příčin bude celosvětová hospodářská krize. Zvašování existenční nejistoty některých skupin obyvatel je živnou půdou pro rozvoj extremistických aktivit. Stačí to ilustrovat i na našem porevolučním vývoji - v období těsně po revoluci v roce 1989(které určitě vyvolávalo nejistotu u celé řady lidí) se objevil prostor pro politiky typu Sládka. A ten prostor byl takový, že vynesl Sládkovy republikány až doparlamentu. V následném období konjunktury a zvyšování životní úrovně se tento prostor zmenšoval a tak z politické scény postupně Sládkovi republikáni zmizeli. Nyní se situace opět obrací... K dalším příčinám vzniku těchto extrémistických nálad určitě musíme přiřadit i stále se zvětšující migraci obyvatel v celosvětovém měřítku. Mohl bych pokračovat dál, ale to není smyslem mého příspěvku. Smyslem bylo pouze poukázat na to, že myšlenkové zkratky v příspěvcích pana Satana nejsou určitě zcela objektivním hodnocením situace, v níž se nacházíme.
Radek Vovsík | 2009-05-06 18:44:34 | Reagovat
Hlubší kořeny...
Vážený pane Vovsíku, souhlasím se Satanem v tom, že politická garnitura (ať již byla u koryta ODS nebo ČSSD) má na sílících rasistických náladách mezi lidmi lví podíl! Má podíl na tom, že kořeny jsou hlubší a hlubší! Řeknu Vám jedno, pokud by měla kterákoli vláda skutečný zájem Romům pomoci, tak zajistí ne jejich zvýhodňování, ale ochranu před diskriminací - jednak zakročí proti lichvářům a jim podobným, kteří se na Romech přiživují, dále prosadí jednoznačnou rovnost uplatňování zákonů vč. práv a POVINNOSTÍ - jak už totiž bylo stokrát řečeno, chudákovi nepomůžeš, když mu dáš rybu, ale když ho naučíš ji chytnout - jinými slovy: chceš peníze, musíš pracovat (a tady může stát potažmo samospráva pomoci při vytváření odpovídajících prac. pozic) - a teprve až na posledním místě poskytovat soc. dávky a to jen u případů "beproblémových" občanů, kteří nejsou v tíživé situaci tak úplně vlastní vinou. Jsem rozhodně proti, aby kdokoli beztrestně kradl (např. volné jízdy v MHD), beztresně rušil veřejný pořádek atd. - v případě vymahatelnosti pokud bych volil stejně nekompromisní postup jako v Chomutově!! (kde jsou jinak dle mého na hraně druhého extrému...) Vaše řečičky o krizi jsou sice částečně relevantní, ale nemůžete za ni schovávat obecnou odpovědnost za pokřivený vztah k nepřizpůsobivým občanům! Znovu z vašeho příspěvku cítím jen alibisticky nastrčenou rádoby demokraticky vlídnou tvář politika před volbami... PS: to, co předvádí p. Kocáb, je k pláči...
Jura | 2009-05-06 21:35:59 | Reagovat
Omlouvám se, za překlep - mělo se jednat o vymahatelnost POKUT!
Jura | 2009-05-06 21:39:09 | Reagovat
souhlasím
Juro - ve spoustě věcí s Vámi naprosto souhlasím. Způsob života určité části naší společnosti opravdu hraničí s diskriminací většiny společnosti. Osobně jsem velkým odpůrcem jakýchkoliv forem pozitivní diskriminace. A toto je záležitostí politické reprezentace. Je třeba si ale uvědomit, že skupinu sociálně méně přizpůsobivých lidí netvoří jenom Romové, ale z velké části i zástupci majoritní společnosti (nejedná se tudíž o rasový problém, ale o problém sociální). Přemíra sociální podpory pak nemotivuje tuto skupinu spoluobčanů k zvýšení aktivity za účelem soběstačnosti. Zde bych vnímal pochybení politické reprezentace (ta však vychází z voleb, a různé politické strany se k této problematice staví různě - čili lidé rozhodnou, jaký způsob podpory ohroženým sociálním vyloučením preferovat). Levicové strany budou slibovat vyšší částky na jednotlivé sociální dávky, pravice bude hledat recept ve vzdělávání dětí ohrožených skupin obyvatel. To vše však nijakým způsobem nemůže degradovat argumentaci o obecnějších příčinách vzestupu extremistického chování v naší společnosti. Obecně platí, že toto chování zde bude vždy (zejména prostřednictvím mladých lidí, kteří mají k radikalizmu blíže než lidi starší). Politický problém nastává tehdy, jestliže tento radikalizmus (obvykle vlastní mládeži)začne masověji podporovat i veřejnost.
Radek Vovsík | 2009-05-06 22:11:18 | Reagovat
Hlubší kořeny...
Vážený pane Vovsíku, děkuji za odpověď - byť psané dle návodu PR agentur na téma: "Jak usměrnit kritika a nenas..t ho"! Raději bych viděl, kdyby politici přenechali obecné pohledy na společnost filozofům a konečně začali být hmatatelně konkrétní. Jak má například Jihlava zmapovánu oblast soc. méně přizpůsobivých občanů - kolik je neplatičů a jak Jihlava postupuje, jak se řeší rušení veřejného pořádku a s jakými výsledky, co budete dělat se stížností, že se revizor "vyhýbá" Romům, jak a kdo sleduje, zda se nezneužívají soc. dávky, jaká je absence dětí ve školní docházce a opět s jakými výsledky se uvedené řeší atd. Až budu mít pocit, že tohle alespoň trochu funguje, pak se poďme bavit obecně o rozdílech v temperamentu a o kořenech rasizmu - protože jak sám uvádíte, takové chování tady bude asi vždy a spíše záleží na tom, jak mu bude nakloněna širší veřejnost - která nyní pro neřešené problémy s nepřizpůsobivými občany převážně jednoho etnika někde nakloněna je - jak jsme viděli při demonstracích rasistů na severu Čech. A TOHLE JÁ SPATŘUJI JAKO SKUTEČNÝ PROBLÉM! Jinak i Romové umí být rasističtí, ale zatím se zdá, že jen tak nezískají podporu většiny obyvatelstva a tak jsem zatím nezaznamenal jediného odsouzeného Roma za rasismus - i to cosi vypovídá o "stejné" pozornosti orgánů zabývajících se veřejným pořádkem :-( Demonstrace v Jihlavě je poměrně dobrým indikátorem jak na tom u nás jsme - rasisti totiž nepůjdou tam, kde by necítili vůbec žádné "pochopení veřejnosti"...
Jura | 2009-05-09 14:38:18 | Reagovat
Souhlas
Napsal jste to velice dobře Juro, s vaším názorem se plně ztotožňuji. Je třeba řešit již podstatu a ne až důsledek......
satan | 2009-05-09 16:49:14 | Reagovat
Juro
Je pravdou, že diskuze na toto téma je mnohem akademičtější a tyto komentáře pro ni neposkytují dostatečný prostor. Nebráním se proto našemu vzájemnému setkání - můžeme o těchto věcech pohovořit hlouběji. A věřte, že mi žádná PR agentura nenapovídá, jak mám v jednotlivých odpovědích reagovat. Budete-li mít zájem, naši schůzku prosím domluvte na tel. čísle 567167114. Děkuji.
Radek Vovsík | 2009-05-09 18:25:38 | Reagovat
Hlubší kořeny...
Vážený pane Vovsíku, děkuji za nabídku vzájemného setkání, ale myslím, že bychom nic nevyřešili. Jednání radnice sleduji a jistě mi neunikne ani případná aktivita radnice na poli zlepšení vztahů mezi většinovou společností a "sociálně nepřizpůsobivými" občany, ale není to to nejpálivější, co mě v Jihlavě trápí. Jen ještě jeden případ: známí nebyli nadšení ze sloučení škol Jarní a Rošického - jejich děti by musely místo několika kroků dojíždět autobusem - říkali, že je problém spíše na ZŠ Jarní - místní (povětšinou dobře situovaní) rodiče tam prý nechtějí dávat svoje děti (v podtextu kvůli romským dětem) a mělo to být řešeno na úkor sousední části města... nicméně se přestěhovali a tak už ani nevím, jak se spojení škol osvědčilo. Tímto krokem radnice rozhodně nebyl vyléčen "rasismus pod povrchem", spíše rozdmýchal v lidech nevraživost (a naštvanost se zase obracela proti Romům, kteří v tomto případě za to snad ani nemohli) - z úřední moci se zatlačilo na ty, kteří se nemohou bránit - nemohou si dovolit nic lepšího - a možná se na různé strany vykazuje pokus o asimilaci etnika do většinové společnosti jako snaha radnice řešit tuto problematiku... ale to jen spekuluji...
Jura | 2009-05-11 19:45:40 | Reagovat
odpověď
Vážený pane Juro, i tato diskuze je opravdu širší, než prostor, který poskytují tyto příspěvky. Přesto se pokusím o velmi stručné shrnutí situace se sloučením škol ZŠ Jarní a Rošického. Díky vyšší kumulaci romů na ZŠ Jarní ochaboval zájem rodičů majoritní populace dávat na tuto školu děti. Škola se v hustě osídlené části města potkávala s nezájmem rodičů. Celou situaci akcelerovala skutečnost, že pan ředitel Karšulín byl inzultován jedním t romských rodičů a následně rezignoval na svoji funkci. Celou situaci bylo nutno řešit velmi rychle. Nabízelo se řešení se sloučením školy, či řešení se zánikem školy na ZŠ Jarní, případně další agonie téro školy. S ohledem na přirozený odpor vůči změnám, pak rozhodnutí zastupitelstva města o sloučení těchto škol, vyvolalo nevoli převážně u rodičů dětí prvních a druhých tříd ZŠ. Jednalo se však pouze o vlnu emocí, která záhy opadla. Již následující rok při zápisu dětí do ZŠ ukázal, že tento krok byl krokem dobrým a ZŠ Rošického se setkala s velkým zájmem rodičů o umístění dětí. Ani v dalším rocem pak tento zájem neklesal a již jsme se nesetkali s dalšími kritickými hlasy. Toť stručné shrnutí. Pěkný den - Radek Vovsík
Radek Vovsík | 2009-05-11 22:37:51 | Reagovat
Pro pana radního Vovsíka
Ač vás pane radní nemusím tak pokud dobře čtete, tak jsem se za svůj omyl s křestním jménem výše omluvil. To děláme i my satani, když se zmýlíme, měl byste se z toho poučit.
satan | 2009-05-09 16:55:30 | Reagovat
reakce
Nemám pocit, že bych se mýlil v čemkoliv v nějakém příspěvku, reagujícím na Vás. Až ten pocit budu mít, rád se omluvím. A co se týče faktu, že jste si spletl názory mého dvacetiletého syna s názory mými, to mi dokonce lichotí, za to se snad ani omlouvat nemusíte. Já jsem na to totiž spíše hrdý...
Radek Vovsík | 2009-05-09 18:20:29 | Reagovat
O.K
...ale ješitnej jste pěkně, což. Hezký den pane radní.
satan | 2009-05-09 18:29:47 | Reagovat
tohle kocáb s džamilou neviděli
http://www.youtube.com/watch?v=VG_-XnRFM8c
? | 2009-05-01 10:59:53 | Reagovat
Krom toho fandění s DS s Vámi naprosto souhlasím.Umí vykřikovat o právech ale že jsou i povinnosti to jde naprosto okolo nich.
Jarka | 2009-05-02 12:59:39 | Reagovat
sohlasím
.......nemůžu pochopit,jak za celou dobu své egistence si romové nevybudovali svůj vlastní nadiskriminovaný stát.Jistě, je lepší se celá staletí přiživovat na poctivosti jíných,co to udělali za ně.
jiřina | 2009-05-12 09:16:14 | Reagovat
není pravda
No toje moc hezky že umíte připomenout kolik romu pracuje a nepracuje atd, ale skuste mi vypočítat kolik lidí odvás pracuje a nepracuje .lidi toje stejny na obou stranach,ať jeto rom nebo bílej ale tohle není pro tupce myslím že toje celí zbitečny dělat nějaky demonstrace atd mělibyse dělat demonstrace že není prace a neže ma něgdo víročí toje podlemě trochu nahlavu.ale časem nato ty b... lidi příjdou ale touš tu bude fak velkej bordel mezi nama všema .
ww | 2009-05-16 01:19:49 | Reagovat
Rasismus naopak - aneb policie kouka
http://www.youtube.com/watch?v=XPbizzVEOBI&feature=related
Capisto | 2009-05-01 11:57:14 | Reagovat
Stop rasové nesnášenlivosti! Stop neonacismu! Stop násilí! Stop primitivům z NO! Stop DS!
Jindra | 2009-05-03 12:47:41 | Reagovat
STOP!! příživnictví STOP!! flákači STOP!! zloději STOP!! !!VIVA!! DS
karpi | 2009-05-19 14:34:39 | Reagovat
Nahlášená trasa
Dobrý den, nahlášená trasa je z autobusového nádraží po Jiráskově, Dvořákově a Žižkově ulici na centrální hřbitov a stejnou cestou zpět. Akce je ohlášena od 11.00 do 19.00. Radek Tulis, tiskový mluvčí Magistrátu města Jihlavy
Radek Tulis | 2009-05-05 09:34:14 | Reagovat
Fašouni v Jihlavě
No, upřímnou soustrast, vidím, že už to tam taky budete mít. Na to je jednoduchý recept. Nechat projít a nevšímat si jich, pouze je sledovat. Ale prvního, kterej zvedne ručičku, chytit za flígr a na 10 let do chládku. A bude klid.
Standa | 2009-05-05 15:08:04 | Reagovat
Za zvednutí ruky deset let ? Není to horší než "rozvracení republiky a pomlouvání SSSR a států světové socialistické soustavy "?
Hugo Chávez | 2009-05-05 15:33:38 | Reagovat
Obrana svobody a obrana nesvobody není totéž.
Tomáš Vovsík | 2009-05-05 19:34:40 | Reagovat
Tleskám...
Výborně juniore, to je z vaší hlavy nebo z nějaké příručky ODS ?
satan | 2009-05-05 21:00:26 | Reagovat
To je z matematiky ze základní školy. 1 + 1 = 2
Tomáš V. | 2009-05-06 00:17:57 | Reagovat
Hochu, Ty se mi líbíš. :-)Satana jsi usadil trefně. :-)
bláhová Dajána | 2009-05-06 07:13:11 | Reagovat
Matematika.....
...asi jo bláhová dajáno, jsem asi moula že si z matematiky nepamatuju vzorec svobody a nesvobody, asi jsme to neprobírali nebo nám to zavilý bolševik zatajil. Dostali jste mne oba, smekám..
satan | 2009-05-09 16:45:25 | Reagovat
Obrana svobody toho nácka zvednout svobodně ruku nebo čí svobody ? I když zdivočelou ODS rád nemám,tak zvedání ruky a hulákání moji svobodu neohrožuje.
Hugo Chávez | 2009-05-07 11:34:45 | Reagovat
DS
Tak by mě moc zajímalo, kolik je asi pracujících mezi těmi, co tady budou pochodovat a nadávat na Cikány. Nebo si na to berou volno? Normální člověk je v tu dobu v práci. Je to jen banda pitomečků, co musí za něco schovat vlastní neschopnost. Vůbec nechápu, jak je možné to, že jim to nezakáží.
Sylva | 2009-05-06 14:43:53 | Reagovat
Mám takový dojem, že 6. června je sobota, tudíž zase tolik lidí v práci není, takže Váš příspěvek je trošku off topic. Docela mě dostávají lidé, kteří mají plnou pusu demokracie a svobody a pak by jen zakazovali a zakazovali bez sebemenších důvodů. Někdy mi připadá, že ti extrémisté jsou mnohem méně extrémní než názory některých "ochránců demokracie".
Ein | 2009-05-14 23:19:19 | Reagovat
DS
jak jsem mohl zhlénout tak nepracující byli na straně odpurcu. hesla jako Takhle smrdí práce to o něčem vypovídá a nenechat někoho domluvit. no OJ OJ OJ
karpi | 2009-05-19 13:55:08 | Reagovat
Nepřivírejme oči
Nepřivírejme oči Cikánská problematika je jen zástupný problém.Kdyby tu nebyli Romové,tak to budou třeba důchodci.Nebo postižení.Nebo pejskaři.A pokud se budeme vůči DS(a jiným jim podobným)tvářit lhostejně,za chvíli to budeme MY všichni,co se stanou terčem neoxenofobie.Copak to nikdo z pomazaných nevidí?A co se Romů v Jihlavě týče,u mně v pohodě.Pokud nejakou otázku řešit,tak tu,jak je možné,že se nám po městě 64 let po skončení 2.SV budou natřásat neonky.
Kajazz | 2009-05-06 16:43:45 | Reagovat
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/168191-organy-zavrazdenych-kosovskych-srbu-zrejme-kupovali-i-bohati-evropane.html , si člověk vzpomene, jak naše slavná rodačka Olbrajtová bojovala za jejich samostatný stát, chudáci utlačovaní, a jak jejich samostatnost,našich budoucích bratrů v EU, mezi prvníma musel uznat náš ministr Schwarzenberg.Jen mne napadá PROČ?
Pavel | 2009-05-07 06:38:02 | Reagovat
co maj na to říkat ti co zažili 2. světovou válku a rodina i kamarádi jim tam zemřeli k vůli takovým jako jsou nacisti... A to jsou teďka totéž tak proč bychom je tu měli nechat být? Já bych je poslala do toho koncentráku ať si to tam zkusí když to nic nebylo a jsou vůbec arijské rasy??? nejsou tak ať táhnou.
.... | 2009-05-15 11:43:14 | Reagovat
Četl jste někdy STALINA?? Tak lestli ano a souhlasíte ta si vemte rudou knížku a jeďte na víchod!!!!
karpi | 2009-05-19 14:21:47 | Reagovat
NÁCKOVÉ .... táhněte z Jihlavy !
NAZI RAUS ! | 2009-05-18 20:46:50 | Reagovat
NÁCKOVÉ .... táhněte z Jihlavy !
NAZI RAUS ! | 2009-05-18 20:46:50 | Reagovat
KOMAČOVÉ
Jakým metem má někdo právo toto posuzovat, kdyz na 1.5. zněly na rudém nam. v Jihlavě komun. a propagace rudých názoru. to nikomu nevadilo???
karpi | 2009-05-19 14:14:28 | Reagovat
Vadilo, ale to neznamená, že společnost bude trpně snášet jiné extremisty. To je stejná logika jako kdybyste řekl proč proboha lidem vadí, že někdo krade a zneužívá sociální dávky, když je ve společnosti mnoho jiných problémů, třeba znásilňování dětí. Přece kvůli tomu nebudeme tolerovat i další nešvary...
bláhová Dajána | 2009-05-20 07:16:21 | Reagovat
Jak se pozná rudý názor ? A copak tam ti bolšáni propagovali ? Třídní boj ? Vyvlastnění ? To je spíš teď ve srabu parketa demokradů ne ?
Hugo Chávez | 2009-05-23 20:05:21 | Reagovat
...
Dejme tomu, že kdyby si to DS nějakým způsobem vyřídila s romama, tak na koho potom obrátí svou pozornost? Na obyčejný občany? Na cizince z asijských zemí? Oni by asi vymýtili nejradši všechny co? Aby zbyly jen sami? Přitom to jsou uvnitř malí klučíci v černých hábitech s kapucema, kteří jen chtějí patřit do nějaké skupiny a tadle se momentálně nabízí jako první. Nejvtipnější je ten Hroch-malá veverka, která se o něco snaží.
Martináč | 2009-06-19 09:37:32 | Reagovat
ReklamaReklamaReklama
Reklama
21.12.2024 AktualitySvátky a odpady: Posílený svoz a zavřené sběrné dvory ve městě

O vánočních svátcích v domácnostech vzniká mnoho odpadu. I kvůli tomu Služby města Jihlavy (SMJ) oznámily prostřednictvím tiskové zprávy posílený svoz plastů a papíru v období svátků. ...

Komentáře (0)
20.12.2024 AktualityNa Čeřínku rozjeli zimní sezonu, ostatní sjezdovky čekají na mráz

Z trojice lyžařských areálů na Jihlavsku se před Vánoci povedlo rozjet novou zimní sezonu jen vlekařům na Čeřínku. Na Šacberku ve Zborné a také v Lukách nad Jihlavou čekají na mrazivé ...

Komentáře (0)
20.12.2024 AktualityVítězné stromečky

Tradiční soutěž pro základní a mateřské školy O nejhezčí vánoční stromeček má vítěze. Vyhlášení výsledků 22. ročníku se konalo předevčírem v jihlavském Divadle Na Kopečku. Kategorii ...

Komentáře (2)
20.12.2024 AktualityLidé se obávají o 100letý Legiodům

V polovině prosince uplynulo 100 let, kdy se první nájemníci nastěhovali do Legiodomu ve Fritzově ulici v Jihlavě. Jednalo se tehdy o bývalé příslušníky československých legií s rodinami. ...

Komentáře (0)
20.12.2024 AktualityBetlémské světlo přivezou skauti v sobotu rychlíkem

JIHLAVA (jv) - Také letos přivezou jihomoravští skauti na Jihlavsko světlo z Betléma, aby si jej každý zájemce mohl ještě před Štědrým dnem připálit a odnést domů. Rychlík Rožmberk ...

Komentáře (0)
18.12.2024 AktualityMěstské vlakové nádraží se v sobotu definitivně uzavřelo

Vlakové nádraží Jihlava – město se v sobotu 14. prosince chvíli před jedenáctou hodinou večer oficiálně uzavřelo nejen cestujícím, ale i veřejnosti. Ze stanice ve 22.41 hodin směrem ...

Komentáře (0)
19.12.2024 AktualityDealer pervitinu: Když jsem potřeboval v Jihlavě drogy, věděl jsem komu mám zavolat...

Po Jihlavě prodával drogy. Soud ho za to letos na konci ledna poslal na rok do věznice s ostrahou. Trest mu ale podmíněně odložil na zkušební dobu tří let. Podmínka mu měla vypršet až ...

Komentáře (0)
18.12.2024 AktualityV Jihlavě bude ŘSD příští rok opravovat obchvat

Na Vysočině bude Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) v příštím roce opravovat 4,7 kilometru silnice první třídy v Jihlavě, která slouží jako obchvat města. U Mrákotína na Jihlavsku přestaví ...

Komentáře (0)
18.12.2024 AktualityInvestor chce u Stonařova postavit víc větrníků, zastupitelé rozhodnou o rozšíření ve středu

Poslední letošní zasedání zastupitelstva ve Stonařově nejspíš definitivně vyřeší otázku rozšíření záměru výstavby Větrného parku Vysočina. Zastupitelé se nejen kvůli tomu sejdou ...

Komentáře (3)
17.12.2024 AktualityVysočina hledá dodavatele nemocničních staveb za 1,8 miliardy korun

Kraj Vysočina začne hledat dodavatele stavby nového pavilonu a parkovacího domu v Nemocnici Jihlava, která je zřizovaná krajem. Předpokládané náklady jsou 1,8 miliardy korun (bez DPH). Podle ...

Komentáře (0)
17.12.2024 AktualityHMA příští rok „pozře“ jednu miliardu korun

Jihlava bude příští rok hospodařit s téměř 3,7 miliardy korun. Město ze svých příjmů pokryje přes 2,2 miliardy korun. Více než 860 milionů korun si bude muset půjčit nebo doplatit ze ...

Komentáře (3)
17.12.2024 AktualityAgresivní žebračka u soudu: Pusťte mě z blázince, chci s rodinou trávit Vánoce

Agresivní žebračka (57), která v letech 2014 a 2015 v ulicích Jihlavy děsila veřejnost, se už skoro deset let snaží přesvědčit soudy, aby jí změnily současnou formu léčení v jihlavské ...

Komentáře (0)

Reklama
© 2007 Parola s.r.o. - užití obsahu včetně převzetí článku bez písemného souhlasu Paroly spol s r. o. je zakázáno. Výroba www stránek a eshopů
S-Rank (www.seznam.cz) www.i-asap.net